Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:745137
 
Evaluation:
Published: 07.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pilsoniskuma būtība    6
1.1.  Pilsoniskā sabiedrība    6
1.2.  Pilsoniskā līdzdalība    8
1.3.  Situācija Latvijā    11
1.3.1.  OECD pētījums    12
1.3.2.  Svarīgākie izglītības sistēmas reformu sasniegumi    14
2.  Politikas un tiesību kursa būtība vidusskolā    16
3.  Vidusskolēnu vecumposma īpatnības    18
  Mācību procesa organizācijas īpatnības vidusskolā    20
3.2.  Vidusskolēnu mācību motivācija    21
3.2.1.  Mācību motivācijas jēdziens un to ietekmējošie faktori    21
3.2.2.  Mācību motivācijas īpatnības jauniešu vecumposmā    23
4.  Mācību metodes un paņēmieni    27
  Izmantojamās mācību metodes politikas un tiesību kursā un daži piemēri    29
5.  Praktiskā pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    34
5.1.  Grupu darbs 11.klasē, uzsākot mācīties politikas un tiesību kursu    34
5.2.  Skolēnu anketēšana 11. un 12. klasē mācību gada noslēgumā    36
5.3.  11.klašu skolēnu rezultāti pārcelšanas eksāmenā politika un tiesības    39
5.4.  Skolas beigšanas eksāmens politikā un tiesības    40
6.  Secinājumi    41
7.  Izmantotā literatūra    43
8.  Anotācija latviešu un angļu valodā    45
Extract

„Neviens nevar atteikties no savas pagātnes, norobežoties no tās, jo pagātne, lai kāda tā arī būtu, ir šodienas un nākotnes veidotāja. Tomēr dažkārt pagātne ir tik atšķirīga un sveša, ka ir grūti iedomāties, ka tā vispār bijusi. Tā gadās valstu un cilvēku mūžā, jo starp pagātni un šodienu ir robežšķirtne, kas pārveido bijušo pilnīgi jaunā...” Dr. ekon.Raita Karnīte1
Izglītība tiek uzskatīta par cilvēces darbības jomu, kas vistiešāk ietekmē cilvēku dzīves kvalitāti un labklājību. Demokrātiskā un humānā sabiedrībā izglītības sistēmas galvenais uzdevums ir katra jaunieša spēju un viņa potenciāla pilnvērtīga attīstība, viņa sagatavošana mūžizglītībai, radošai darba dzīvei un, protams, līdzdalībai sabiedriskos procesos.
Izglītības pētnieki daudzās valstīts arvien neatlaidīgāk uzsver, ka izglītībai jāveicina ne tikai cilvēka intelektuālā, bet arī morālā, garīgā un sociālā attīstība, kura nodrošina harmoniskas personības briedumu un sociāli labvēlīgas sabiedrības izveidi. Sabiedrības izglītošanā viennozīmīga loma ir izglītības iestādēm un skolotājam. Skola veicot izglītojošos pasākumus, ir būtiskākais avots, kas veido skolēnu attieksmi pret vidi, aktivizē viņu domas un darbus.
Diemžēl skolas darbība biežāk orientēta galvenokārt uz zināšanu un prasmju ieguvi, neveltot vajadzīgo uzmanību skolēnu vērtību sistēmai, uz ko balstīti viņu dzīves principi un tikumi.
Mēs šobrīd dzīvojam pārmaiņu laikmetā, kad mainoties paaudzēm, mainās arī attieksmi pret valsti, sabiedrību. Drīz skolu apmeklēs skolēni, kuri maz zinās par to, kā bija pirms demokrātijas. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register