Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:712654
 
Evaluation:
Published: 25.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pircējs kā personības tips    5
1.1.  emperaments    5
1.2.  Komunikācijas barjeras    9
2.  Pircēja sociālais portrets    11
3.  Pircēju rīcība lēmumu pieņemšanā    18
4.  Pircēja lēmuma pieņemšanas posmi    21
4.1.  Vajadzības rašanās    22
4.2.  Informācijas meklēšana    23
4.3.  Alternatīvu vērtējums    24
4.4.  Rīcība pēc pirkuma un lēmums par jaunu pirkumu    26
5.  Pircēju ietekmējošie mārketinga paņēmieni    29
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Literatūras saraksts    34
Extract

Pircēju rīcību ietekmējošo faktoru pētījumi ir ļoti nozīmīgi uzņēmējiem, piemēram, viena no pēdējām Nobela prēmijām ekonomikā ir piešķirta Danielam Kannemanam par to, ka viņš ir izpētījis, kā cilvēks rīkojas nenoteiktības apstākļos, un Vernonam Smitam par to, ka viņš izgaismoja lēmumu pieņemšanas procesu tirgū informācijas deficīta apstākļos. Šajā darbā gan netiks uzmanība pievērsta tik smalkām niansēm, bet gan parastam parēriņa tirgum, pircēja individuālajām īpašībām un pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesam.
Pircēji krasi atšķiras viens no otra ar vecumu, ienākumu līmeni, izglītību, gaumes. Tas nozīmē, ka mārketinga speciālistiem ir jāņem vērā šo faktoru ietekme pirkšanas procesa izvērtēšanā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1322758
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register