Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:916008
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 19 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pircēju rīcība patēriņa tirgū    3
1.1  Pircēju rīcības modelis    3
1.2.  Galvenie faktori, kas ietekmē pircēju uzvedību un rīcību lielveikalos    5
2.  Pircējs, kā masas loceklis iepērkoties veikalos    18
2.1.  Masas jēdziens    18
2.2.  Pircējs, kā masas loceklis    19
2.3.  Masu psiholoģija un cilvēka ES    19
  Izmantotā literatūra    22
Extract

1.Pircēju rīcība patēriņa tirgū
Mārketinga sociālais pamats ir patērētājs un viņa daudzveidīgās vajadzības.
1.1. Pircēju rīcības modelis
Visi pircēji atšķiras cits no cita pēc ienākumu līmeņa, izglītības, vecuma, gaumes utt. Galvenais prast pircējus sagrupēt pēc viņu vajadzībām. Agrāk, kad
tirgus bija slikti attīstīts, pārdevējs varēja noteikt pircēja rīcību, pamatojoties uz savu pieredzi.
Attīstoties tirgum ir pieaugusi pircēju rīcības izpētes nozīme. Pašlaik mārketinga speciālists varētu izvirzīt sekojošus jautājumus, lai noskaidrotu iespējamo jauno tirgu un pētot arī pastāvošo:
Ko pērk? Kāpēc pērk? Kas pērk? Kā pērk? Kad pērk? Kur pērk?
Ražotāju interesē, kā pircējs reaģē uz daudzajiem rosinātājiem, ar kuriem viņš saskaras tirgū, cenu, reklāmu un preču sortimentu. Tādēļ tiek tērēts daudz laika un naudas, lai izpētītu sakarības starp tirgus stimuliem un pircēju reakciju.
Tādejādi tika arī izveidots pircēju rīcības modelis.
Šis modelis atspoguļo tikai vispārējo rīcības koncepciju. Praksē izmanto pārveidotu modeli, kur rīcību ietekmē daudzi psiholoģiskie faktori.
Visa informācija, kas attiecas uz 1. bloka “pārējiem stimuliem”, tiek ievadīta pircēja atmiņā. Ne tikai ārējie stimuli, bet nozīmīgi ir arī, ka pircēja lēmuma pieņemšanu ietekmē iekšējie psiholoģiskie faktori, kas atkarīgi no pircēja personības.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1118289
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register