Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Pircēju uzvedību ietekmējošo faktoru izpēte a/s "Hansabanka"-
Pircēju uzvedību ietekmējošo faktoru izpēte a/s "Hansabanka"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1.nodaļa. | Pircēja lēmuma pieņemšanas process un to ietekmējošie faktori | 5 |
1.1. | Pircēja uzvedības analīze | 5 |
1.2. | Pircēju uzvedības modelis | 8 |
2.nodaļa. | Lēmuma pieņemšanas atšķirības segmentētā tirgū | 11 |
2.1. | Komunikācijas nozīme | 12 |
2.2. | Saskarsme | 15 |
2.3. | Prece un tās kvalitāte | 16 |
2.4. | Klientu vajadzības | 18 |
2.5. | Informācijas ievākšana | 22 |
2.6. | Konfliktu novēršana | 22 |
3.nodaļa. | Apgrozījuma palielināšanās iespējas | 25 |
4.nodaļa. | Secinājumi | 26 |
Izmantotā literatūra | 28 |
Mūsdienās cilvēki nevar iztikt bez banku struktūras. Tā ir mūsu ikdienas sastāvdaļa. Mēs ejam uz banku ar savām problēmām, meklējam risinājumu. Mēs kā klienti sagaidām, to, ka bankā tiks atrasts pareizais risinājums mūsu problēmai un ieteikts labākais veids kā šo problēmu risināt un kā atvieglot mūsu, kā klientu, dzīvi. Tomēr pastāv dažādi faktori, kas ietekmē mūsu lēmuma pieņemšanas procesu un mūsu, kā klientu, uzvedību.
Bet kā šīs bankas sagaida mūs, kā cenšas rast risinājumu grūtām situācijām. Kā tiek vērtēti, dalīti klienti. Kā cenšas mums palīdzēt un apmierināt mūsu vajadzības. Kā bankas uzzina par mūsu vajadzībām. Lai gan Latvija ir 21. komercbanka, līderpozīcijās noturas tikai dažas. Viena no tām ir Hansabanka. Kur autore arī strādā un saskaras ar klientu vajadzībām, apmierināšanas organizēšanu, vajadzību izzināšanu, dažādo klientu uzvedību konkrētās situācijās. Katru dienu strādājot ar klientiem var novērot viņu uzvedību, kā no kā klienti iespaidojas, kā pieņem lēmumus. Kas apmierina un kas rada neapmierinātības sajūtu. Kā ietekmējās klientu uzvedība, atkarībā no dažādu faktoru ietekmes. Autores mērķis veidojot šo darbu ir izpētīt pircēju uzvedību ietekmējošos faktorus. Lai sasniegtu mērķi ir nepieciešams izpildīt sekojošus uzdevumus:
1.Teorētiski pamatot pircēja lēmuma pieņemšanas procesu un to ietekmējošos faktorus;
2.Izpētīt pirkuma lēmuma pieņemšanas atšķirības AS Hansabanka segmentētā tirgū;
3.Izpētīt apgrozījuma palielināšanās iespējas AS Hansabanka Ogres filiālē.
Katrs pircējs ietilpst savā noteiktā vecuma, sociālajā grupā, līdz ar to klientu vajadzības ir dažādas, viedokļi, uzskati ir dažādi. Labam bankas darbiniekam jāprot saredzēt šīs vajadzības. Lai gan tas ir grūti, jo ikviens mēs esam atšķirīgi ir noteiktas cilvēku kategorijas, kuras autore šajā darbā izpētīs, ne tikai pēc sociālā, bet arī kā klientu indivīdu. Viens no autores uzdevumiem ir izpētīt noteiktu kategoriju klientūru, kā iedalās viņu izvēlētie produkti un pēc kādiem kritērijiem viņi izvēlas un kā darbinieki spēj palīdzēt klientam izzināt viņa vajadzības un apmierināt tās.
Katru dienu AS Hansabanka Ogres filiāle iegriežas desmitiem cilvēku, kas nāk ar noteiktu mērķi, bet ne visi aizejot ir apmierināti, kāpēc tā, to autore centīsies noskaidrot šajā darbā. Kas ietekmē šo pircēju uzvedību, kāpēc klients rīkojās tā un ne savādāk? Uz šiem daudzajiem jautājumiem autore centīsies rast atbildes šajā studiju darbā. …
Šajā darbā apskatīta gan teorija - ircēju uzvedības analīze, pircēju uzvedības modelis,kā arī veikts pētījums par klientu lēmumu pieņemšanas atšķirībām segmentētā tirgū, pētītas klientu vajadzības, informācijas ievākšanas metodes, konfliktsituāciju novēršana, preces un tās kvalitāte izpēte u.c.
- Attiecību mārketinga izpēte un analīze uzņēmumā "XXX"
- Pircēju uzvedību ietekmējošo faktoru izpēte a/s "Hansabanka"
- Tirgus izpēte, tās process
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Pircēju rīcības modelis
Research Papers for university32
-
A/s "Cēsu alus" tirgus izpēte
Research Papers for university16
-
Mūzika kā viens no pircēju iespaidojošiem faktoriem
Research Papers for university23
-
A/s "Laima" darbības izpēte
Research Papers for university36
-
Pircēju rīcības faktori un to analīze Latvijas tirgū
Research Papers for university40