Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:434957
 
Evaluation:
Published: 02.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.nodaļa.  Pircēja lēmuma pieņemšanas process un to ietekmējošie faktori    5
1.1.  Pircēja uzvedības analīze    5
1.2.  Pircēju uzvedības modelis    8
2.nodaļa.  Lēmuma pieņemšanas atšķirības segmentētā tirgū    11
2.1.  Komunikācijas nozīme    12
2.2.  Saskarsme    15
2.3.  Prece un tās kvalitāte    16
2.4.  Klientu vajadzības    18
2.5.  Informācijas ievākšana    22
2.6.  Konfliktu novēršana    22
3.nodaļa.  Apgrozījuma palielināšanās iespējas    25
4.nodaļa.  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    28
Extract

Mūsdienās cilvēki nevar iztikt bez banku struktūras. Tā ir mūsu ikdienas sastāvdaļa. Mēs ejam uz banku ar savām problēmām, meklējam risinājumu. Mēs kā klienti sagaidām, to, ka bankā tiks atrasts pareizais risinājums mūsu problēmai un ieteikts labākais veids kā šo problēmu risināt un kā atvieglot mūsu, kā klientu, dzīvi. Tomēr pastāv dažādi faktori, kas ietekmē mūsu lēmuma pieņemšanas procesu un mūsu, kā klientu, uzvedību.
Bet kā šīs bankas sagaida mūs, kā cenšas rast risinājumu grūtām situācijām. Kā tiek vērtēti, dalīti klienti. Kā cenšas mums palīdzēt un apmierināt mūsu vajadzības. Kā bankas uzzina par mūsu vajadzībām. Lai gan Latvija ir 21. komercbanka, līderpozīcijās noturas tikai dažas. Viena no tām ir Hansabanka. Kur autore arī strādā un saskaras ar klientu vajadzībām, apmierināšanas organizēšanu, vajadzību izzināšanu, dažādo klientu uzvedību konkrētās situācijās. Katru dienu strādājot ar klientiem var novērot viņu uzvedību, kā no kā klienti iespaidojas, kā pieņem lēmumus. Kas apmierina un kas rada neapmierinātības sajūtu. Kā ietekmējās klientu uzvedība, atkarībā no dažādu faktoru ietekmes. Autores mērķis veidojot šo darbu ir izpētīt pircēju uzvedību ietekmējošos faktorus. Lai sasniegtu mērķi ir nepieciešams izpildīt sekojošus uzdevumus:
1.Teorētiski pamatot pircēja lēmuma pieņemšanas procesu un to ietekmējošos faktorus;
2.Izpētīt pirkuma lēmuma pieņemšanas atšķirības AS Hansabanka segmentētā tirgū;
3.Izpētīt apgrozījuma palielināšanās iespējas AS Hansabanka Ogres filiālē.
Katrs pircējs ietilpst savā noteiktā vecuma, sociālajā grupā, līdz ar to klientu vajadzības ir dažādas, viedokļi, uzskati ir dažādi. Labam bankas darbiniekam jāprot saredzēt šīs vajadzības. Lai gan tas ir grūti, jo ikviens mēs esam atšķirīgi ir noteiktas cilvēku kategorijas, kuras autore šajā darbā izpētīs, ne tikai pēc sociālā, bet arī kā klientu indivīdu. Viens no autores uzdevumiem ir izpētīt noteiktu kategoriju klientūru, kā iedalās viņu izvēlētie produkti un pēc kādiem kritērijiem viņi izvēlas un kā darbinieki spēj palīdzēt klientam izzināt viņa vajadzības un apmierināt tās.
Katru dienu AS Hansabanka Ogres filiāle iegriežas desmitiem cilvēku, kas nāk ar noteiktu mērķi, bet ne visi aizejot ir apmierināti, kāpēc tā, to autore centīsies noskaidrot šajā darbā. Kas ietekmē šo pircēju uzvedību, kāpēc klients rīkojās tā un ne savādāk? Uz šiem daudzajiem jautājumiem autore centīsies rast atbildes šajā studiju darbā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1122027
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register