Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādē

     

    Research Papers47 Pedagogy

7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:165249
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 71 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Teorētiskās atziņas par adaptācijas procesu bērniem pirmsskolas vecumā    7
1.1.  Adaptācijas procesa un 2-3 gadus vecu bērnu raksturojums pedagogu un psihologu atziņās    7
1.2.  Pirkstiņrotaļa adaptācijas sekmēšanai    14
2.  2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa novērtēšana, izmantojot pirkstiņrotaļu    20
2.1.  Pētījuma gaitas un izmantoto metožu apraksts    20
2.2.  Pētījuma sākotnējās situācijas novērtējums    23
2.3.  Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze    27
  Secinājumi    34
  Priekšlikumi    36
  Literatūras un citu avotu saraksts    37
  Pielikumi    42
Extract

Darba nosaukums: Pirkstiņrotaļa 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādē
Darba mērķis: teorētiski un empīriski atklāt kā pirkstiņrotaļas sekmē 2 līdz 3 gadus vecu bērnu adaptāciju pirmsskolas izglītības iestādē.
Pētījums sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Pētījuma teorētiskajā daļā autore pēc pedagogu, psihologu un pētnieku atziņām raksturo adaptācijas procesu, 2 līdz 3 gadus vecu bērnu attīstības raksturlielumus un pirkstiņrotaļu nozīmi adaptācijas procesā. Pētījuma empīriskajā daļā autore analizē atšķirības starp bērnu adaptācijas līmeņiem adaptācijas procesa sākumā un pēc 3 mēnešu ilgas izmēģinājuma darbības, kuras laikā bērni ikdienā izmantoja dažādas pirkstiņrotaļas, pēc 3 rādītājiem. Ceturto rādītāju autore analizē ar vecāku aptaujas anketas palīdzību.
Bērnu adaptācija 3 mēnešu laikā ir uzlabojusies, lai gan ne visi bērni sasnieguši augstākos adaptācijas līmeņa rādītājus. Adaptācija notikusi viegli un vidēji grūti. Pēc autores un vecāku domām bērnu emocionālais stāvoklis 3 mēnešu laikā ir uzlabojies, bērni ir drošāki mijiedarbojoties ar pedagogiem un vienaudžiem, kā arī piedalās strukturētajās aktivitātēs. Vecāki pirkstiņrotaļu izmantošanu adaptācijās procesā uzskata par svarīgu, bet lielākā daļa vecāku pirkstiņrotaļas mājās neizmanto katru dienu. Pētījuma hipotēze, ka pirkstiņrotaļas bērnu adaptāciju ietekmē pozitīvi, ir apstiprināta.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1404117
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register