Latvijā, tāpat kā citur pasaulē ir ļoti daudz un dažādi viesmīlības uzņēmumi. Viens ir labāks, otrs sliktāks! Bet tāpēc jau mums ir dota iespēja izvēlēties katram pašam savu iemīļotu vietiņu jeb uzņēmumu, kurā mēs vienmēr būtu laipni gaidīti un pats galvenais kam ir jābūt, lai mēs tajā justos labi un ērti! Tāds ir protams tikai un vienīgi mans viedoklis! Es zinu, ka cilvēku viedokļi atšķiras dažādās lietās, bet tāpēc jau tā ir nosaukta par gaumes lietu. Es domāju, ka katram uzņēmumam ir svarīgi, lai viesis pie viņa justos labi! Katrs viesmīlības uzņēmums, taču vēlēsies, lai tieši viņa uzņēmums būtu tas apmeklētākais! Bet lai to visu panāktu jeb sasniegtu uzņēmumam ir cītīgi jāpiestrādā. Katram viesmīlības uzņēmumam ir svarīga tā atrašanās vieta , vizuālais tēls, reputācija, pakalpojumu iespējas, cenas un pats galvenais, lai būtu izcils (varētu tā teikt) apkalpojošais personāls. Jo, ja es ieiešu, piemēram, kādā no Rīgas kafejnīcām un man pretī stāvēs cilvēks ar dusmīgu sejas izteiksmi vai nelaipnu izturēšanos, es saprotams, ka tur vairs nekad neatgriezīšos (kaut gan ir tāds teiciens:”Nekad nesaki nekad!”) Tāpēc, es arī uzskatu, ka apkalpojošajam personālam viesmīlības uzņēmumā ir jābūt izcilam.
Es šo darbu veltīšu savam iemīļotākajam viesmīlība uzņēmumam – bāram “Velves”, kurš atrodas Gulbenes rajona, Lizumā, un kurš jauniešu vidū ir īpaši iecienīts, populārs.…