Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pirmreizējās klientu konsultēšanas ietekme uz klienta un sociālā darbinieka sadarbību sociālajā dienestā

     

    Research Papers38 Social Work

6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:372023
 
Evaluation:
Published: 20.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SOCIĀLĀ DARBINIEKA UN KLIENTA ATTIECĪBU RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Sociālā darbinieka un klientu attiecību definējums    4
1.2.  Sociālā darbinieka un klientu attiecību vispārējs raksturojums    4
1.3.  Attiecību veidošanas starp klientu un sociālo darbinieku nozīmīgākie elementi    7
1.4.  Sociālā darbinieka un klienta attiecību skaidrojums no dažādu teoriju skatupunkta    12
2.  SOCIĀLĀ GADĪJUMA VADĪŠANAS PROCESA RAKSTUROJUMS    16
2.1.  Jēdziena ’’gadījuma vadīšana’’ definējums    16
2.2.  Sociālā gadījuma vadīšanas procesa raksturojums pa soļiem    16
3.  SOCIĀLĀ DARBINIEKA UN KLIENTA ATTIECĪBU VEIDOŠANAS PRINCIPI    22
4.  SOCIĀLĀ DARBINIEKA UN KLIENTA ATTIECĪBU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    32
  SECINĀJUMI    36
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    38
Extract

SECINĀJUMI
1. No sociālā darbinieka un klienta attiecību jēdziena definējumiem autors secina, ka attiecības sociālajā darbā starp klientu un sociālo darbinieku ir profesionālo attiecību veids starp profesionāli un klientu kā palīdzības saņēmēju.
Tas ir dinamisks, emocionāls un mērķtiecīgs savstarpējās mijiedarbība veids starp klientu un sociālo darbinieku.
Sociālā darbinieka un klienta attiecību veidošana un uzturēšana ir neaizvietojama klienta sociālā gadījuma vadīšanas un risināšanas procesa sastāvdaļa.
2. Sociālā darbinieka un klienta attiecību izveidošanas mērķis ir veiksmīgas un pozitīvas sadarbības izveidošana, lai attīstītu klienta pašapalīdzības spējas, iemaņas un prasmes savu problēmu risināšana, kā arī klienta patstāvības attīstīšana, viņa problēmrisināšanas spēju un prasmju pilnveidošana.
3. Ļoti būtisks un nozīmīgs sociālā darbinieka un klienta attiecību nodibināšanas un turpmākās uzturēšanas priekšnosacījums ir ētikas un vērtību normu ievērošana.
4. Nozīmīgākie sociālā darbinieka un klienta attiecību veidojošie elementi ir vienošanās slēgšana starp klientu un sociālo darbinieku, robežu noteikšana šajās attiecībās, sociālā darbinieka un klienta pareiza lomu izpratne un interpretācija sociālā gadījuma vadīšanas procesā, saistību un pienākumu uzņemšanās, sociālā darbinieka zināšanas un prasmes.
5. Katra sociālā darba pieeja/teorija ietver sevī specifiskus uzskatus par to, kādām jābūt sociālā darbinieka un klienta attiecībām, uz ko tās ir orientētas, kāda ir to nozīmē sociālā gadījuma vadīšanas procesā, kāds būs to praktiskas norises veids.
6. No sociālā gadījuma vadīšanas jēdziena teorētiski aprakstītajām definīcijām autors secina to, ka sociālā gadījuma vadīšana tiek raksturota gan kā process, gan kā teoriju un metožu kopums, gan arī kā pakalpojumu nodrošināšanas metode.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1381142
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register