Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:969011
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.03.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Problēmas teorētiskais pamatojums, domāšanas attīstība pirmsskolas vecuma bērniem    7
1.1.  Rokas kustību ietekme uz bērna runas attīstību    13
2.  Pirkstiņrotaļu izmantošana pedagoģiskā procesā    16
2.1.  Pirkstiņrotaļu izmantošanas iespējas domāšanas procesu sekmēšana    22
2.2.  Pirkstiņu rotaļu izmantošana bērnu aktivitātes un attīstības sekmēšanai    23
2.3.  Pirksiņu rotaļu un vingrinājumu nozīme pirmsskolas vecuma bērnu sīkās pirkstu muskulatūras, domāšanas un runas attīstībā    27
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    31
Extract

SECINĀJUMI
Pirkstiņrotaļu ietekmi uz bērna attīstību pētījuši daudzi zinātnieki, sevišķi tam ir pievērsušies krievu autori, tāpēc darba autorei bija iespējams iepazīties ar plašu teorētiskās literatūras klāstu un dažās teorētiskās atziņas izmantot savā kursa darbā.
Iepazīstoties ar dažādām teorētiskajām atziņām par pirkstiņrotaļu ietekmi uz bērna attīstību darba autore secina:
1. Dažādu attīstošo vingrinājumu un rotaļu vēsture aizsākusies jau sen. Agrāk daudz darbu tika darīts ar rokām - mazgāja veļu, traukus adīja, šuva, lobīja zirņus vai pupiņas. Pirkstiņrotaļas palīdz pilnveidot psihiskos izziņas procesus – uztveri, domāšanu, uzmanību, atmiņu, iztēli Darbības ar pirkstiem veicina pirkstu kustīgumu, veiklību, veicina bērna vispusīgu attīstību.
2. Pirkstiņu rotaļām ir daudzpusīgs iedarbības spēks, jo veidojas emocionāls kontakts ar pieaugušo, attīstās bērna vēlēšanās darboties, pieaug bērna aktivitāte, bērns netieši vingrinās kustību koordinācijā, tādējādi attīstot domāšanu un runu
3. Bērniem pirmsskolas vecuma periodā raksturīga liela kustību aktivitāte, augšana, koordinācijas spēju pilnveidošanās. Pirmskolas vecumā sīkā pirkstu muskulatūra vēl tikai attīstās. Pirmsskolas vecuma bērna prāta attīstība ir nozīmīgākā viņa vispārējās psihiskās attīstības sastāvdaļa, pamats bērna sagatavotībai mācībām skolā un visai turpmākajai dzīvei.
4. Sīkās pirkstu muskulatūras attīstībai liela nozīme ir ne tikai bērna rasktīprasmes apguvē, bet arī valodas attīstībā, jo smadzenēs atrodas centri, kuri atbild par valodas, pareizas runas veidošanos. Jo vairāk tiek attīstīta pirkstu sīkā muskulatūra, jo vairāk attīstās runas centri. Pasaules izzināšana sākas ar sajūtām, jo pirmā informācija smadzenēs nonāk caur sensoriem kanāliem: redzi, dzirdi, garšu, ožu, tausti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register