Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:888817
 
Evaluation:
Published: 19.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  Iztēle kā izziņas procesa sastāvdaļa    7
1.1.  Iztēles veidi un to attīstība    7
1.2.  Iztēles attīstības īpatnības pirmsskolas vecumā    10
2.  Tēlotājdarbības nozīme iztēles rosināšanā    14
3.  Metodes un paņēmieni iztēles rosināšanā pirmsskolas izglītības iestādē    19
3.1.  Mācību vides raksturojums    19
3.2.  Aktivitātes tēlotāj nodarbībās    21
3.3.  Tēlotājdarbība dažādos aktivitāšu centros    25
4.  Pētījums un pētījuma metodes pirmsskolas izglītības iestādē    29
4.1.  Izmantoto metožu raksturojums    29
4.2.  Pētījuma dati un rezultātu analīze    31
  SECINĀJUMI    40
  LITERATŪRAS SARAKSTS    41
Extract

Mūs­die­nu bēr­niem, lai kam vi­ņi dzī­vo­tu, ik uz so­ļa nāk­sies sa­stap­ties ar pār­mai­ņām: sociāla­jā, po­li­tis­ka­jā sfē­rā, ap­kār­tē­jā vi­dē, pār­mai­ņām zi­nāt­nē un teh­no­lo­ģi­jā. Mūs­die­nu pa­sau­lei rak­stu­rī­go strau­jo pār­mai­ņu dēļ ir sva­rī­gi bēr­niem pa­lī­dzēt vei­do­ties par vis­pu­sī­gi at­tīs­tī­tām per­so­nī­bām, kam bū­tu vē­rīgs prāts, ra­do­ša iz­tē­le un vēl­me mā­cī­ties. Bēr­ni vis­la­bāk at­tīs­tās tad, kad vi­ņi pa­ši ir ie­in­te­re­sē­ti ie­sais­tī­ju­šies zi­nī­bu ap­gu­vē.
Ik­die­nas dar­bā, strā­dā­jot pirms­sko­las iz­glī­tī­bas ie­stā­dē, es­mu no­vē­ro­ju­si, ka, lai at­tīs­tī­tu bēr­nos ini­ci­atī­vu paš­iem tiek­ties pēc zi­nā­ša­nām un ra­do­ši dar­bo­ties ir jā­iz­vei­do at­bil­sto­ša mā­cī­bu vi­de un jā­nod­ro­ši­na daudz­vei­dī­ga un ba­gā­ta ma­te­ri­ālu bā­ze. Tas īpa­ši sva­rī­gi ir tē­lo­tāj no­dar­bī­bās, ku­rām pie­mīt fan­tas­tis­ka īpa­šī­ba – at­tīs­tīt, vei­ci­nāt, ba­gā­ti­nāt bēr­nu spē­ju strā­dāt vie­nat­nē, no­dot sa­vu iek­šē­jo in­for­mā­ci­ju ar lī­ni­ju, krā­su un for­mu pa­lī­dzī­bu. Tē­lo­tāj­dar­bī­ba ir bēr­nu dar­bī­ba, ku­ra sa­vā bū­tī­bā ir pil­na dzī­vī­bas un bur­vī­bas, pie­sā­ti­nā­ta emo­ci­jām un iz­jū­tām. Šeit pa­rā­dās bēr­nu in­te­re­ses, tem­pe­ra­ments, no­vē­ro­ša­nas spē­jas iz­do­ma un iz­tē­le. Ar tē­lo­tāj­dar­bī­bas pa­lī­dzī­bu bēr­na pa­sau­le pa­da­rā­ma skais­tā­ka, prie­cī­gā­ka, daudz­vei­dī­gā­ka, krā­sai­nā­ka un emo­ci­onā­li ba­gā­tā­ka. Tā ro­si­na bēr­nu pa­šu ra­dīt dar­bus, kas at­spo­gu­ļo vē­ro­to vai fan­tā­zi­jā ra­dī­to. Tē­lo­tāj­dar­bī­ba vei­ci­na bēr­na iz­zi­ņas in­te­re­ses iz­mē­ģi­nāt jaun­us dar­bī­bas pa­ņē­mie­nus, at­tīs­ta no­vē­ro­ša­nas spē­jas, jo ra­do­šo spē­ju at­tīs­tī­ba sā­kas ar iz­zi­ņas pro­ce­siem, bet tie ir sais­tī­ti ar da­žā­diem dar­bī­bas vei­diem, ku­ros at­tīs­tās iz­tē­les spē­jas.
Ak­tī­va ra­do­ša per­so­nī­ba at­tīs­tās vi­sos ve­cum­pos­mos un vi­sās jo­mās. Ta­ču darbā uzmanība pie­vēr­sta tie­ši tē­lo­tāj­dar­bī­bai, ar ku­ras pa­lī­dzī­bu var ve­cā­kā pirms­sko­las ve­cu­ma bēr­niem ro­si­nāt, at­tīs­tīt iz­tē­li. Lai vei­ci­nā­tu bēr­nu iz­tē­les at­tīs­tī­bu, pe­da­go­gam jā­būt la­bām zi­nā­ša­nām par bēr­nu un vi­ņa iz­tē­les at­tīs­tī­bas īpat­nī­bām, kā arī jā­rod sa­vā dar­bā tā­di lī­dzek­ļi, me­to­des, kas šo at­tīs­tī­bu no­dro­ši­nā­tu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1185716
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register