Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:234694
 
Evaluation:
Published: 05.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  Анатация    3
  IEVADS    4
1.  PLĀNOŠANAS BŪTĪBA    6
2.  PLĀNOŠANAS METODES    12
3.  PLĀNOŠANAS SATURS    17
4.  ORGANIZĀCIJAS MĒRĶI UN MISIJA    22
  NOBEIGUMS    28
  LITERATŪRAS SARAKSTS    30
Extract

Menedžmenta nozīmīgums konkurētspējīga uzņēmuma funkcionēšanā ir neiztrūkstošs posms un process, kas jārealizē. No šī procesa realizēšanas kvalitātes atkarīga uzņēmuma darbība kopumā.
Katru dienu katrs no mums pieņem ļoti daudz lēmumu. Lēmumi ir gan nozīmīgi, gan maznozīmīgāki. Tātad ik reiz mēs nonākam vai nu vienkāršākas vai sarežģītākas izvēles priekšā. To pašu var attiecināt arī uz menedžmenta lēmumiem. Tikai būtiska atšķirība ir tā, ka privātas personas izvēle un lēmums ietekmē vispirms personīgo un šaurā lokā piesaistītu cilvēku dzīvi, bet vadītāja pieņemtais lēmums par visu organizāciju (efektīvs vai neefektīvs) var nopietni ietekmēt daudzu cilvēku likteņus.
Mūsdienās spēcīgās konkurences apstākļos organizācijai bez izglītota un zinoša vadītāja pastāvēt ir ļoti grūti, jo bez vadītāja organizācija darbojas bezmērķīgi, tās resursi nav koncentrēti konkrēta mērķa izpildei, līdz ar to organizācija strādā haotiski, nekoordinēti un zaudē konkurences cīņā tām organizācijām, kuras vada spējīgi vadītāji.
Personāls ir visvērtīgākais uzņēmuma resurss, kas nodrošina uzņēmuma funkcionēšanu, tādēļ ir jāiegulda lielas pūles, lai viņu enerģiju izmantotu organizācijas labā. Lai konkurences apstākļos uzņēmums varētu attīstīties, menedžerim ir nepieciešami jauni stimuli, lai papildinātu tos, kuru dēļ darbinieks izvēlējās konkrētu uzņēmumu un amatu, lai gūtu gandarījumu un ilgstošu interesi par darbu.
Plānošana ir sagatavošanās nākotnes tirdzniecībai, apsverot dažādas alternatīvas un izšķiroties par izdevīgāko. Plānošana nozīmē nākotnē virzītu lēmumu pieņemšanu, ar kuriem ir noteikta kopējā procesa un tā posmu norise uzņēmumā.
Plānošana ir veicamo darbību un uzdevumu satura un izpildes kārtības noteikšana uzņēmējdarbības mērķu sasniegšanas nolūkā.
Plānošana ir sistemātisks uzdevums un darbu formulēšanas process. Tas ir process, kurā nenoteiktības apstākļos par obligātām nosaka tās darbības, kuras ir veicamas tuvākajā laikā, bet nākamajiem periodiem tiem paredzētas alternatīvas jau atkarībā no konkrētiem apstākļiem.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1164663
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register