Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:733168
 
Evaluation:
Published: 27.01.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Kas ir planšetdators?    3
3.  Informāciju tehnoloģijas skolās    6
3.1.  Tehnoloģiju vadlīnijas planšetdatoru izmantošanai klasē    6
3.2.  Planšetdatoru izmantošana mācīšanas procesā    12
4.  Planšetdatoru kaitinoša puse    12
5.  Secinājums    13
  Izmantotie informācijas avoti    15
Extract

5. Secinājums
Jau tagad var redzēt akūto vajadzību pēc praktiskām prasmēm – tādām kā kritiskā domāšana, spēja pastāvīgi un mērķtiecīgi mācīties, plānot savu laiku, risināt problēmas, tikt galā ar stresu, analizēt apkārt notiekošo u.c. reālajā dzīvē pielietojamas spējas. Šī brīža izglītībā ir akūti svarīgi mainīt fokusu no līdzšinējās pasīvās faktu iekalšanas metodes uz tādu, kas skolēnus spēj ieinteresēt, aizraut un motivēt, savukārt jēgpilna tehnoloģiju izmantošana mācību procesā ir milzīgs atbalsts, lai mēs nonāktu pie mūsdienīga mācību procesa.
Jaunāko tehnoloģiju izmantošana paver jaunas iespējas mācību procesa organizēšanā. Izmantojot planšetdatoru plašās iespējas, mācību procesā vienlaicīgi var iekļaut gan skaņu un vizuālo attēlu, gan rakstīto tekstu un taktilos stimulus. Skolēni var mācīties, izmantojot vairākas maņas vienlaicīgi. Interaktivitātei ir liela nozīme, jo skolēni, pieskaroties ekrānam, var risināt uzdevumus, pārvietot attēlus, pārbaudīt izpildītos uzdevumus un, ja nepieciešams, atjaunot uzdevuma variantu. Svarīgi, ka mācības tiek organizētas atbilstoši skolēnu individuālajām vajadzībām. Skolēni uzdevumus var veikt patstāvīgi vai grupā, strādājot komandā. Tas pilnveido gan individuālo darba prasmi, gan prasmi strādāt grupā. Lai izmantotu planšetdatorus, nepieciešama atbilstoša mācību procesa plānošana un būtiski ir ievērot skolēnu attīstības īpatnības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1383604
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register