Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:642253
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Abstract    3
  Ievads    4
  Jēdzienu skaidrojumi    5
  Reklāmas jēdziens    6
  Īsa reklāmas vēsture    7
  Reklāmas ietekme    8
  Politiskā reklāma    10
  Politiskās reklāmas jēdziens    10
  Komerciālo un politisko reklāmu līdzības    11
  Komerciālo un politisko reklāmu atšķirības    14
  Politiskās reklāmas vēsturiskā attīstība    17
  Politiskās reklāmas klasifikācija    18
  Politiskās reklāmas kampaņas stadijas jeb posmi    18
  Politiskās reklāmas veidi    19
  Politiskās reklāmas ietekme uz auditoriju    22
  Keida reklāmas efektu dalījums    23
  Reklāmas ilguma nozīme tās efektivitātē    24
  Diskusija    26
  Nobeigums    30
  Izmantotā literatūra    32
Extract

Tikai daži elementi mūsu dzīvē ir tik plaši izplatīti kā reklāma. Lai ko mēs darītu, mēs vienmēr saskaramies ar reklāmu jebkurā no tās neskaitāmajām formām. Līdz ar to mēs domājam, ka itin labi izprotam to. Taču ir pārsteidzoši, cik daudz cilvēku tomēr par reklāmu zina ļoti maz vai pārprot to.
Reklāma šķita ļoti interesanta tēma, kuru apskatīt plašāk gada projekta pētījumā. Tā kā tas ir pārāk plašs temats, tika izvēlēts specifisks reklāmas virziens – politiskā reklāma. Tā it kā ir reklāma, tomēr tai pašā laikā tiek vienmēr izdalīta atsevišķi. Turklāt ar politisko reklāmu priekšvēlēšanu laikā visi iedzīvotāji saskaras visvairāk, jo tā cenšas vēlētāju sasniegt jebkādiem līdzekļiem – gan caur medijiem, gan ar personisko komunikāciju un reklāmas materiāliem pasta kastītēs. Interesants ir kāda zinātnieka izteikums, ka politiskā reklāma ir kā rituāls pirms vēlēšanām. Ja tas izpaliktu, tā būtu vēlētāju ekspektāciju pārkāpšana. (Devlin, 1986, cit. pēc Johnson–Cartee & Copeland, 1997)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register