-
Politiskā reklāma
Evaluated!Research Papers25 Marketing, Advertising, Politics, Public Relations
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Politiskās reklāmas „virtuve” | 4 |
1.1.1. | Slēptā politiskā reklāma | 4 |
1.2. | Kā darbojas Latvijas vēlēšanu sistēma? | 5 |
1.3. | Apmaksāta politiskā reklāma nodara nopietnu ļaunumu demokrātijas veselībai | 5 |
1.3.1. | Kāpēc ierobežot tikai elektroniskajos medijos? | 6 |
1.3.2. | Interneta portālu komentāri – vide slēptajai reklāmai | 7 |
1.3.3. | Priekšvēlēšanu aģitācijas likumprojekts | 7 |
1.3.4. | Kāpēc politiskās partijas iegulda daudz līdzekļu reklāmās? | 8 |
1.3.5. | Kļūda – ja aizliegsim? | 9 |
1.4. | Politiskā reklāma – informēšana vai manipulēšana? | 10 |
1.4.1. | Politiskā reklāma un patērētājs | 10 |
1.4.2. | Politiskā reklāma un veļas pulveris | 11 |
1.4.3. | Politiskā reklāma un mediji | 11 |
1.4.4. | Politiskā reklāma un pārliecība | 12 |
1.4.5. | Politiskā reklāma un vēlētājs | 13 |
1.5. | Politisko partiju tipoloģija | 15 |
1.6. | Partiju grupu atbalsts no vēlētājiem | 15 |
1.7. | Partiju atbalsts | 16 |
1.7. | Partiju reklāmas | 16 |
1.8. | Varas partiju reklāma | 17 |
1.9. | Jauno partiju reklāma | 17 |
1.10. | Opozīcijas partiju reklāma | 18 |
2. | Vēlētāju viedoklis par politisko reklāmu | 19 |
2.1. | Aptaujas analīze | 19 |
Secinājumi | 24 | |
Izmantotā literatūra un interneta resursi | 25 |
Laikā, kad tuvojas pašvaldību vēlēšanas, partijas ir sākušas darbību priekšvēlēšanu kampaņās. Viņu mērķis, veidojot šīs kampaņas, ir – iegūt lielāku vēlētāju uzmanību un ar solījumiem un saukļiem mudināt balsot tieši par viņiem.
Tādēļ izpētījām politisko reklāmu, tās būtību, mērķi, un vēlētāju attieksmi pret to. Darba gaitā noskaidrojām, vai vēlētāji šīs reklāmas ievēro, vai partiju aktivitāte ir liela vai ne pārāk manāma, vai vēlētāji vadās pēc reklāmu aģitācijām, un vai viņi paši kādā no tām vēlētos piedalīties. Nolēmām salīdzināt sieviešu un vīriešu attieksmi pret politiskajām reklāmām, kā arī krievu tautības vēlētāju viedokli par vēlēšanām.
Tāpēc izvēlējāmies izpētīt, šobrīd tik ļoti aktuālo tēmu un potenciālo vēlētāju viedokli.
1.Politiskās reklāmas „virtuve”.
1.1. Reklāma.
Reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
Kā ikviena darbība, kas tiek veikta, lai kaut ko panāktu, arī reklāmas veidošana sākas ar mērķa izvirzīšanu.
Reklāmas mērķis satur atbildes uz diviem būtiskiem jautājumiem:
1)Ko vēlamies panākt ar reklāmas palīdzību?
2)Kas ir reklāmas mērķa auditorija?
1.1.1. Slēptā politiskā reklāma.
Slēptā politiskā reklāma ir politiskās partijas, deputāta kandidāta, partijas nosaukuma, darbības veida, uzskatu vai logo reklamēšana, informatīvo materiālu attiecīgi neapzīmējot un pasniedzot to kā ikdienas avīzes/radio/TV saturisko pienesumu ar nolūku vairot vai mazināt kāda politiska spēka popularitāti.…
Politiskā reklāma un tās ietekme uz vēlētājiem + prezentācija par to!
- CSDD sociālo reklāmas kampaņu efektivitāte un kvalitāte
-
Politiskā reklāma
Research Papers25 Marketing, Advertising, Politics, Public Relations
-
Politiskā reklāma 9.Saeimas vēlēšanās
Research Papers18 Politics, Marketing, Advertising, Government
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāma
Research Papers for secondary school5
-
Kas ir reklāma
Research Papers for secondary school11
-
ASV vadība un politiskā struktūra
Research Papers for secondary school15
-
Maldinošā reklāma
Research Papers for secondary school10
-
Politiskā kultūra
Research Papers for secondary school4
Evaluated!