Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:417619
 
Evaluation:
Published: 09.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Tukuma 1 stacijas vēsture    6
2.  Talsu vēsture    7
3.  Teorētiskais problēmas apskats    8
4.  Tukums – Talsi autobusu saraksts    10
5.  Talsi – Tukums autobusu saraksts    12
6.  Iespējamās pasažieru plūsmas starp pilsētām    14
7.  Iespējamo risinājumu variantu izstrāde un pamatojums    15
8.  Pasažieru skaits un autobusu ienākumi    16
9.  Autobusu aizstāšanās ar vilcienu piemērs    18
10.  Ekspluatācijas izmakas    20
11.  Izmaksu salīdzinājums ar ienākumiem    21
  Secinājumi    23
Extract

Secinājumi
Analizējot aprēķinātus datus, var secināt, ka pieņemot pat situāciju, ka kursējoši autobusi pa maršrutu Tukums – Talsi brauc pilni, un kā mēs neveidosim jauno dzelzceļa līniju, un izmantosim jau esošo starp Tukums un Stendi, aizlaist vilcienus pa šo maršrutu, nav izdevīgi.
Pirmkārt, ja visus pasažierus no autobusiem aizlaist uz vilcienu, vilciens sastāvēs no 4-2 vagoniem. Tas ir diezgan mazs, un tas nozīme, ka gan lokomotīvi, gan lokomotīves brigāde tiks izmantoti neproduktīvi.
Otrkārt, pa Latviju, pašlaik kursē elektrovilcieni ar minimāli 4 vagoniem. Mūsu gadījumā vagonu daudzuma pietiek tikai 1 vilcienam vienā virzienā. Pasažieriem ir dažādas nepieciešamības, un skaidrs ka transports reizi diennaktī nebūs izdevīgs visiem.
Treškārt, vilcienu ienākumi aizies uz mīnusa pusi. Tomēr, lasot „ldz.lv” var atrast informāciju, ka „Šobrīd pasažieri sedz 33% no dzelzceļa pasažieru pārvadājumu izmaksām, bet atlikušo daļu nepieciešams dotēt. Tā kā pasažieru skaits pēdējos sešos gads nepārtraukti ir audzis, izdevumi ir vairākkārt palielinājušies, jo ir nepieciešams straujāk atjaunot vilcienus, turklāt vilcienu uzturēšanas un modernizācijas izmaksas ar katru gadu pieaug. Taču ieņēmumi šajos gados, palielinoties pasažieru skaitam, proporcionāli nav palielinājušies tikpat strauji kā izmaksas.” Mūsu gadījumā pasažieri sedz no 38% līdz 67%, kas ir vairāk no vidēja, tomēr tik un tā nes zaudējumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register