Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:660025
 
Evaluation:
Published: 12.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
Uzņēmuma A/S „Valmieras piens” mikrovide    6
3.  Uzņēmuma A/S „Valmieras piens” makrovide    8
4.  Nozares analīze    10
5.  Konkurences analīze    13
6.  Tirgus ietilpības novērtēšana    19
7.  SVID analīze    20
8.  Segmentēšana un mērķtirgus noteikšana    24
9.  Pozicionēšana    27
10.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    29
11.  Pircēju rīcības modelis    31
12.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    35
13.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    36
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Bibliogrāfiskais saraksts    38
Extract

Latvija kopš savas neatkarības atgūšanas ir pārvarējusi ne mazums grūtību, veidojot tirgus ekonomiku. Reālā dzīve apsteidz mūs ar savu straujo attīstību, mēs izjūtam arī teorētisko zināšanu trūkumu vienā vai otrā tirgus ekonomikas situācijā. Tādēļ par būtiskām uzskatāmas zināšanas tādā ekonomikas jomā kā mārketings.
Mārketings ir process, kura mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana. Tātad galvenais uz ko vērsta organizācijas vai uzņēmuma mārketinga stratēģija ir apmierināts klients. Uzņēmuma mārketinga stratēģijas efektivitātes mērītājs ir apmierināts klients – jo apmierinātāks klients, jo lielāki uzņēmuma ienākumi.
Mārketings ietver sevī tādus faktorus kā uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, tirgus izpēti, mērķpircēju noteikšanu, tirgus segmentēšanu, produktu vadīšanu, cenu veidošanu, u.c.
Šajā darbā apskatīta un analizēta A/S „Valmieras Piens” par pamatu izvēloties uzņēmuma mārketinga stratēģijas analīzi, stipro un vājo pušu noteikšanu. Uzņēmuma analīze veikta, balstoties uz pieejamajiem faktiem par A/S „Valmieras Piens” un konkurentiem piena pārstrādes jomā.
Lai pilnīgāk veiktu iepriekš minēto analīzi, darbā tiks veikti šādi uzdevumi:
1.Aprakstīta uzņēmumā esošā situācija.
2.No mārketinga viedokļa novērtētas:
uzņēmuma stiprās un vājās puses;
iespējas un draudi;
nozare un tās attīstības perspektīvas;
piena pārstrādes tirgus Latvijā.
3.Noteikti:
uzņēmuma mērķi;
mārketinga mērķi;
atbilstošās stratēģijas mērķu sasniegšanai.
Veiksmīgai izvirzīto uzdevumu izpildei pētījumi darbā veikti ar Bostonas Konsultantu grupas, General Electric matricu palīdzību, kā arī izmantojot vispārējo konkurentu analīzi, un M.Portera 5 spēku modeli. Lai noteiktu uzņēmuma pozīciju tirgū tiks veikta A/S „Valmieras Piens” pozicionēšana attiecībā pret segmenta konkurentu uzņēmumiem šajā pārtikas rūpniecības jomā.
Darbā tiks apskatītas A/S „Valmieras piens” ražotās produkcijas pārdošanas pašreizējās iespējas un perspektīvas, tiks apzināts tirgus segments, ko aizņem „Valmieras Piens” un aprakstīts mērķa tirgus. Apskatīta arī patērētāja rīcība patēriņa tirgū, lai precīzāk noteiktu kur un kā ir jāiedarbojas uz patērētāju, pareizi izmantojot pieejamos mārketinga līdzekļus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1194858
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register