Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:131937
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

Postmodernisms, iespējams, ir viens no neskaidrāk definētajiem jēdzieniem mūsdienu latviešu kultūras telpā, taču nevar piekrist Berelim, ka vēlēšanās noskaidrot šī jēdziena būtību ir “nepiepildāma un, šķiet, zināmā mērā pat bezjēdzīga.”1 Iļja Iļjins (Ильин) postmodernismu definē kā specifisku pasaules izjūtu un pasaules izpratni, uzsverot, ka postmodernisms formējies jau pēc Otrā pasaules kara dažādās sfērās – literatūrā, mūzikā, glezniecībā, arhitektūrā u.c., taču no 20. gadsimta 80. gadu sākuma iespējams runāt par postmodernismu kā vispārēju estētisku rietumu kultūras fenomenu, kam izstrādāti arī teorētiskie principi.2 Savukārt Terijs Īgltons (Eaglton) postmodernismu sauc par “kultūras stilu,”3 kas, iespējams, ir visprecīzākais šīs parādības apzīmējums.
Lai arī postmodernisma sauklis vērsts uz noliegumu – “nav vērts meklēt būtību, jo tās nav un viss it tikai reprodukcijas reprodukcija”, tomēr arī postmodernismam kā konkrētam, vienotam kultūras stilam piemīt noteiktas pazīmes – eklektisms, relatīvisms, iracionālisms, fragmentācija, imitācija, simulācija, ironija, citēšana utt. Protams, runājot par dažādām izpausmes jomām, šīs pazīmes arī dažādi izpaudīsies. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register