Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:523867
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Tēmas izvēles pamatojums    4
  Reklāmas pirmsākums    4
  Reklāmas efektivitāte    5
  Ekonomiskās efektivitātes noteikšanas metodes    5
  Emocijas    6
  Pozitīvas emocijas    6
  Metodes apraksts    8
  Rezultāti    9
  Secinājumi    11
  Literatūras saraksts    13
Extract

Secinājumi
Pēc gūtajiem rezultātiem var secināt, ka tik tiešām pozitīvi tendēta reklāma ir efektīvāka par parastu, neitrālu reklāmu. Šādi rezultāti, iespējams, ir tādi, jo pozitīvi veidotajā reklāmā, skatītājos izraisa pozitīvas emocijas, kas cilvēkus padara priecīgākus un atvērtākus preces iegādei. Cilvēki ir atvērtāki uz lietām un darbībām, kas liek viņiem pasmaidīt vai vienkārši izraisa patīkamas izjūtas.
Vēl var secināt to, ja reklāma ir neitrāla, parasta, kas bez emocijām un pelēki pastāsta informāciju par produktu, tad reklāma nebūs tik veiksmīga par to pašu reklāmu, ja tajā kaut nedaudz būs ielikts kāds joks vai vienkārši tiks pasniegta pozitīvi.
Šis pētījums palīdzēs topošajiem reklāmistiem veidot reklāmas, ar šo var secināt, lai kādu reklāmu veidotu, ja, protams, nav antisociāla reklāma, kas reklamē pretsmēķēšanas vai pret vardarbības kampaņu, tad var ievietot kādu pozitīvu akcentu, piemēram, kādu joku vai arī vienkārši radīt pozitīvas izjūtas skatītājos, kas liek pasmaidīt vai pasmieties. Un nav nekas veselīgāks dzīvē kā smiekli un prieks. Tas mūsos visos rada jaukas emocijas, kā arī piepilda ar enerģiju, un, cilvēkiem to izjūtot, pazūd rūpju sajūta, un tāpēc viņi ir gatavi amizantiem pirkumiem, kuru dēļ, iespējams, viņi neskaita naudu.
Kā arī vēl var secināt, uzņēmumi, kuri veido savu preču reklāmas, vajadzētu izmantot, pozitīvi tendētas reklāmas, tā kā eksperimentā piedalījās jaunieši no 19-25 gadiem, tad tieši lielāku iespaidu atstās jauniešiem. Protams, lai visu precīzāk noskaidrotu un izpētītu, ir jāveic liels, nopietns pētījums, kurā iekļautu dažāda vecuma cilvēkus, lai varētu novērtēt pozitīvi tendētas reklāmas efektivitāti. Kā arī nepieciešams būtu uzzināt, vai šīs reklāmas atstāj ilgu vai īslaicīgu efektivitāti, cik ātri vai lēni pazūd no atmiņas, un tad tikai noskaidrot, cik cilvēki būtu gatavi patērēt priekš reklamētajiem produktiem.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register