Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:357791
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Ievads    5
1.  Produkta dzīves cikls    6
1.1.  Izstrāde    10
1.2.  Attīstība    10
1.3.  Briedums    11
1.4.  Kritums    13
2.  Bostonas matrica    16
2.1.  Preces - Slaucamās govis    16
2.2.  Preces –Zvaigznes    17
2.3.  Preces – mežonīgie kaķi    17
2.4.  Preces – Suns    17
3.  Preces dzīves cikla ietekmētāji    18
3.1.  Konkurence    18
3.2.  Preces īpašības    19
3.3.  Pircēju reakcija un mode    19
4.  Esošo preču vadīšanas stratēģija    20
4.1.  Preces likvidēšana    20
4.2.  Preces paplašināšana    20
4.3.  Jaunu izmantošanas iespēju un labumu veicināšana    20
4.4.  Cenu vai sadales mainīšana    21
4.5.  Preces pārveidošana    21
5.  Preces dzīves cikla posmu un biznesa raksturlielumu kopsakars    22
6.  Brends (zīmols), tā būtība un nozīme    24
7.  Secinājumi un priekšlikumi    26
8.  Izmantotā literatūra un avotu saraksts    28
Extract

Mūsdienās strauji mainīgās ārējās vides un pieaugošās konkurences apstākļos, ikviena komercsabiedrība ir spiesta domāt par savu attīstību un konkurētspējas palielināšanu vietējā un globālajā tirgū. Pie šībrīža globalizācijas procesiem, aizvien vairāk komercsabiedrību ir spiestas meklēt jaunas biznesa iespējas, pieņemt jaunus, iespējams ar tradicionālo darbības sfēru nesaistītus lēmumus to attīstībai. Vairums komercsabiedrību arvien vairāk uzmanības pievērš komercsabiedrības iekšējās vides sakārtošanai, jo jebkura darbība ir jāsakārto tās pamatā. Tādejādi, komercsabiedrības ir spiestas domāt par mārketinga sistēmas sakārtošanu un pilnveidošanu, par mārketinga koncepcijām, par ilgtermiņa attīstību. Aizvien vairāk līdzekļu ir jāatvēl komercsabiedrības tēla veidošanai, jo tie laiki ir pagājuši, kad nozarē bija viena vai divas sabiedrības, kuras diktēja situāciju tirgū, ar ko bija spiesti rēķināties to sadarbības partneri. Ir pienācis laiks, ka sadarbības partnerus komercsabiedrība meklē pat pasaules otrā malā. Šobrīd vairums komercsabiedrību savā darbības veidā, stilā un citos tiem zināmos aspektos ir ar krasi vien mazām atšķirībām, tātad vienīgais veids kā veicināt un uzlabot savu attīstību un konkurētspēju ir domāt par mārketinga attīstību, par produktu brendu radīšanu. Vairs ar to vien nepietiek, ka produkts ir saražots un atrodas veikalu plauktos.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register