Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:927169
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
Produkta dzīves cikls    3
1.1  Izstrāde    4
1.2  Ieviešana    4
1.3  Attīstība    5
1.4  Briedums    5
1.5  Kritums    6
Bostonas matrica    6
2.1  Preces- Slaucamās govis    6
2.2  Preces- Zvaigznes    7
2.3  Preces- Mežonigie kaki    7
2.4  Preces- Suns    7
Uzdevums    8
Uzdevuma risinājums    9
4.1  1.posms- idejas izstrāde    9
4.2  2.posms- ieviešana    9
4.3  3.posms- attīstība    10
4.4  4.posms- briedums    10
5.5  5.posms- kritums    10
5.6  6.posms - ieviešana    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract


Ir sen zināma dzīves gudrība, ka nekas nav mūžīgs. Arī jebkura prece nav mūžīga. Par cik katrs ražotājs vēlas, lai viņa prece būtu apgrozībā pēc iespējas ilgāk, tad tam, zinot pašreizējo preces dzīves cikla stadiju, ir nepieciešams prognozēt un plānot turpmāko ražošanu un pārdošanu, kā arī labāk izstrādāt mārketinga stratēģiju un taktiku.
Produkts(prece, pakalpojums) ir viens no galvenajiem mārketinga elementiem, bieži saka: “Ja jums nav produkts, jums nav nekas. Nenodarbojieties ar neko, pirms neesat noskaidrojuši, vai jūsu produkts ir vajadzīgs.” Ir vispirms nepieciešams zināt ar kādiem produktiem uzņēmums darbojas, vai ar kādiem vajadzētu darboties un, lai uzņēmums pildītu savu misiju un sasniegtu ieplānoto mērķi. Nepieciešami produkti, kas sevī iemieso noteiktas pircējiem vajadzīgas īpašības un spēju konkurēt ar citu firmu līdzīgiem produktiem.
Produkts jāuzskata par dzīvu būtni, kas attīstās tāpat kā citi - ieņemšana, piedzimšana, brieduma laiks, vecums un nāve. Katra posma ilgumu ietekmē tirgus faktori, piemēram, jaunās parādīšanās un pircēju ieradumi.
Produkta vadīšanā ir vispirms jānoskaidro, kādu preci ražot vai pirkt un ko pārdot, respektīvi:
Ko un kad uzsākt ražot (veikt);
Ko, kad, kur ieviest tirgū;
Ko un kad racionalizēt un dažādot;
Ko un kad pārtraukt ražot (sniegt).

Šie iepriekš pieminētie četri posmi arī ir galvenie preces dzīves cikla posmi.

Ir diezgan grūti noteikt, kad sākas un kad beidzas katrs posms. Visām precēm dzīves cikla līkne nav vienāda, jo dažas preces no ieviešanas stadijas pāriet tieši uz brieduma stadiju, bet citas no brieduma stadijas pāriet atkārtotā augšanas stadijā. Atšķirīgi preču dzīves cikla modeļi ir saistāmi ar stilu, modi un tās untumiem un citiem faktoriem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register