Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:790097
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Preces raksturojums    4
2.  Uzņēmuma atrašanās vieta, apraksts    4
3.  Preces kvalifikācija, preces raksturlielumi, preces dzīves cikla stadiju raksturojums    5
4.  Mārketinga makrovide    8
5.  Mārketinga mikrovide    9
5.1.  Pircēji    10
5.2.  Konkurenti    11
5.3.  Piegādātāji    13
6.  Preces „Eskimoss” reklāma    13
7.  „Eskimosa” SVID analīze    14
  Secinājumi    15
  Pielikumi    16
Extract

Mārketings – visas tās aktivitātes, kuras firmas pielieto, lai labāk pārdotu savu preci. Mārketings ir biznesa filozofija un vienlaikus arī aktīvs process.
Mārketinga būtība ir tāda, ka izšķirošo lēmumu pieņemšanas pamatā ir nevis ražošanas iespējas, bet gan tirgus prasības un pircēja vajadzības.
Mārketinga pamatā ir pircēju vēlmju apmierināšana nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot īsto informāciju un darot to vislabāk par konkurentiem.
Mārketinga pamatprincipi:
1.patērētājs tirgū ir noteicējs (uzmanības centrā ir pircējs un viņa vēlmes);
2.pielāgošanās tirgum (rūpīga tirgus izpēte, konkurentu analīze);
3.mērķtiecīga un aktīva iedarbošanās un tirgu (pircēja vajadzību veidošana).
Mārketinga komplekss ir uzņēmuma rīcībā esošie mainīgie faktori, ar kuru palīdzību uzņēmums iedarbojas ar esošo un potenciālo pircēju, lai veidotu un uzturētu sava produkta pieprasījumu.
Saldējums „Eskimoss” – tas ir šokolādes saldējums šokolādes glazūrā un kociņa. Tā ražošana tika uzsākta 1997. gadā un tirgū tas tiek pārdots jau 9 gadus.
Preces tiek iedalītas:
1) patēriņa preces;
2) ražošanas līdzekļi.
Saldējums „Eskimoss” ir pieskaitāms pie patēriņa precēm, bet tas nav pirmās nepieciešamības produkts. Šī prece ir izteiks sezonalitātes produkts un tās pārdošanas apjoms vislielākais ir vasarā – siltajā laika periodā.
Saldējumu „Eskimoss” ražo SIA „Lat Salta”, kuras juridiskā adrese un pati ražotne atrodas Madonā, Saules ielā 63e. SIA „Lat Saltai” ir izveidotas filiāles Rīga un Kuldīgā, kur atrodas vairumtirdzniecības bāzes.
SIA „Lat Salta” ir dibināta un uzņēmumu reģistrā reģistrēta 1994. gada 9. maijā. SIA „Lat Saltas” nosaukums ir saīsināts no vārdiem Latvijas saldējums. No sākuma šis uzņēmums ražoja tikai saldējumu, bet tā kā saldējums ir izteikts sezonas produkts un lielākais noiets ir vasarā, 2002. gadā tika uzsākta kulinārijas pusfabrikātu ražošana. Tas tika uzsākts, lai ziemas laikā, kad saldējuma ražošana praktiski apstājas nebūtu jāatlaiž darbinieku un uzņēmums neciestu zaudējumus. Šo produktu ražošanai bija visas nepieciešamās uzglabāšanas un ražošanas iespējas. Sākumā tika ceptas pankūkas ar ābolu, brūkleņu pildījumu, ar biezpienu un rozīnēm, ar maltu gaļu vēlāk arī ar burkāniem un austersēnēm, ar sieru un krabju nūjiņām. Vēl ražo cūkgaļas kotletes, gaļas frikadeles, kartupeļu knēdeļus, kartupeļu kroketes ar gaļu un pats jaunākais produkts – tefteļi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register