Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:794942
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.1.  Izejvielu – materiālu nodrošināšana ražošanas procesam    6
1.2.  Noliktavu saimniecības izveidošana izejvielu glabāšanai    7
1.2.1.  Noliktavu nozīme un pamatfunkcijas    7
1.3.  Transportēšana    8
1.3.1.  Transporta pārvadājumu plānošana    8
1.4.  Izstrādājumu izgatavošana un pakalpojumu sniegšana    10
1.5.  Kontrole    11
1.5.1.  Iekšējā kontroles sistēma    11
1.5.2.  Kontroles plānošana    12
1.6.  Plānošana    13
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    15
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    15
2.2.  Izejvielu un materiālu nodrošinājums A/S „Latvijas balzams” ražošanas procesam    18
2.3.  Noliktavu saimniecība A/S „Latvijas balzams”    19
2.4.  Transportēšana A/S „Latvijas balzams”    20
2.5.  Izstrādājumu ražošana un pakalpojumu sniegšana A/S „Latvijas balzams”    21
2.6.  Kontrole A/S „Latvijas balzams”    24
2.7.  Plānošana A/S „Latvijas balzams”    25
  Bibliogrāfiskais saraksts    27
Extract

Latvijas tirgū ik gadu parādās aizvien jauni alkohola ražotāji. Jaunie tirgotāji tirgo gan pašmāju uzņēmumu produkciju, gan arī ārzemju alkohola ražotāju produkciju, kuri aizvien vairāk un vairāk iespiežas Latvijas dzērienu tirgū un cenšas ieņemt pēc iespējas lielāku tirgus daļu. Tā kā dzērienu tirgus ir ļoti piesātināts uzņēmumiem ir jāanalizē konkurenti, jārod jauni risinājumi kā piesaistīt pircējus, lai tā „izdzīvotu” lielajā tirgu un spētu apmierināt pircēju vēlmes un vajadzības.
Vienmēr ir bijis aktuāls jautājums, ko darīt labāk nekā konkurenti, jo tirgus ir ļoti piesātināts un ir iespējams zaudēt vai nepiesaistīt klientus nepārdodot to, ko pieprasa, kad pieprasa un par kādu cenu pieprasa pircēji.
Tāpēc izstrādājam vairākus kursa darba mērķus.
Kursa darba mērķi ir:
apskatīt un analizēt A/S „Latvijas balzams” pozīcijas tirgū;
novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu ražošanu;
noteikt ražošanas uzņēmuma galvenās funkcijas;
izanalizēt uzņēmuma darbību;
sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus veicami vairāki uzdevumi.
Darba uzdevumi:
veikt uzņēmuma galveno funkciju analīzi;
noskaidrot un analizēt ražošanas procesus uzņēmumā;
apskatīt uzņēmuma darbības plānošanu;
Lai izpildītu izvirzītos darba uzdevumus tiek izmantotas ekonomiskās un statistiskās salīdzināšanas pētījumu metodes, tabulas.
Par pētījumu avotiem tiek izmantoti interneta resursi, vispārēja un specializētā literatūra.
Kursa darba aprēķinu daļā ir izmantoti dati no A/S „Latvijas Balzams” 2007. gada finanšu pārskata.
Darba veikšanas gaitā ir ierobežojumi pieejamai uzņēmuma informācijai, kas apgrūtina darba izpildi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register