Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911220
 
Evaluation:
Published: 30.01.2002.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PRODUKTA KVALITĀTE, NOZĪMĪGĀS IEZĪMES UN IZSKATS    4
1.1.  PRODUKTA MARKA    6
1.2.  PRODUKTA IESAIŅOJUMS    8
2.  PRODUKTU SORTIMENTS    10
2.1.  PIRCĒJU APKALPOŠANAS SORTIMENTS    12
  SECINĀJUMI    14
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    15
Extract

Daļa uzņēmēju, kas nodarbojas ar biznesu, parasti ir godīgi, strādīgi un vēlas apieties ar patērētāju taisnīgi. Viņi rūpējas par peļņas iegūšanu, bet neaizmirst arī par savu atbildību patērētājam. Rūpes par atbildību, ko mēdz saukt par biznesa ētiku, iet roku rokā ar centieniem gūt peļņu. Agrāk vai vēlāk patērētāji atklās bezatbildīgas firmas un atteiksies no to pakalpojumiem. Un tās firmas, kurām ir laba reputācija preču augstas kvalitātes, to ērta un informatīva iesaiņojuma un patēriņa drošības dēļ, droši vien gūs lielu peļņu.

Šajā darbā mēs aplūkosim tādu tēmu kā preces raksturlielumu raksturojums un attīstība uzņēmumā “ Laima ”.

“ Laima ” ir viens no lielākajiem uzņēmumiem, kuram nav sveši vārdi “biznesa ētika”, un kurš ir atzīts arī pasaulē.

Tā kā šī tēma ir diezgan plaša, tad mēs tai pievērsīsimies tikai nedaudz.
Kas tad īsti ir kvalitāte?

Kvalitāte ir objekta raksturotāju kopa, kas nosaka tā atbilstību noteiktām vai iedomātajām vajadzībām.

Tāpat patērētājam ir tiesības cerēt, ka prece būs tāda, kā reklamēts. Ja ir noteikts preces kvalitātes standarts, tas nedrīkst pazemināties. Par to atbild gan strādnieki, gan menedžeri.

Firmas, kas rūpīgi seko preču kvalitātei un kontrolē savu produktu augstvērtīgumu, ir sekmīgākas par konkurentiem, kas to nedara

Produkta kvalitāte ir raksturota V. Praudes un J. Beļčikova grāmatā “Mārketings”, kā produkta spēja veikt savas patēriņa funkcijas.

Kvalitāte ir viens no līdzekļiem cīņā par pircēju. Kvalitāti raksturo ilgmūžība, drošums un precizitāte, lietošanas vienkāršība, ātrums un citas patēriņu saistītas īpašības.

Toties, no mārketinga viedokļa īsto kvalitātes vērtējumu var dot tikai pircējs – produkta lietotājs.

Produkta kvalitātes līmenis var būt zems, vidējs, augsts un augstākais.

Produktu, kas jau sasniedzis augstu kvalitāti, var turpināt pilnveidot cenšoties sasniegt augstāko līmeni, lai tādejādi stabili nostiprinātu savas pozīcijas tirgū.

Var pieļaut arī kvalitātes līmeņa pazemināšanu līdz vidējam cerībā, ka pircēji nepievērsīs uzmanību preces kvalitātes atšķirībai salīdzinājumā ar iepriekšējo līmeni.

Šodien strauji mainīgajā vidē, klientiem kļūstot ar katru dienu labāk informētiem un prasīgākiem, vienīgā iespēja būt veiksmīgam ir, ne tikai mainīties līdz ar klientiem un konkurentiem, bet spēt paredzēt šīs izmaiņas, cenšoties būt par soli priekšā notikumiem, citiem vārdiem sakot būt ātram.

Būt ātram biznesa pasaulē nozīmē ne tik daudz fizisko spēju “ātri skriet”, cik spēju izvēlēties pareizo skriešanas virzienu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1115406
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register