Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:291425
 
Evaluation:
Published: 15.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
2.  Preču tirdzniecība un pieejamība 20. un 30. gados Latvijā    6
3.  20. un 30. gadu politiskie un ekonomiskie apstākļi un to ietekme uz plakātiem    8
3.1  20.-33.gads    8
3.2  34.-40. gads    9
4.  Plakāti Latvijā 20. – 30. gados    10
5.  Plakātu analīze    12
5.1  20.-33. gads    13
5.2  34-40. gads    16
5.3  20.-33. gada un 34.-40.gada plakātu statistiska salīdzināšana    30
5.4  Plakātu analīze    23
5.5  Sabiedrības vērtību atspoguļojums plakātos    26
  Secinājumi    27
  Anotācija    29
  Atsauces    30
Extract

Reklāmas mērķis ir informēt savu mērķa auditoriju par produktu vai pakalpojumu un panākt, lai to nopērk. Reklamētajām precēm ir jāiekļaujas starp piecām cilvēka vajadzībām – fizioloģiskajām vajadzībām, vajadzībai pēc drošības, sociālās vajadzības, atzinības un pašīstenošanās. Reklāmām ir jābūt argumentētām. Argumenti ir pamatojumi, apgalvojumi, domas pavedieni, lai pierunātu vai pārliecinātu citu personu. Ja tas neizdodas, tad arguments ir jāprecizē. Reklāma nedrīkst būt pārblīvēta ar informāciju, vajag uzsvērt tikai pašu svarīgāko, jo reklāmas mērķis ir ieinteresēt cilvēkus. Reklāmai jābūt strukturētai, lai tā būtu viegli uztverama. Katra veida argumentu var pastiprināt ar prasmīgu runātāju, argumenta apstiprinājums no speciālista puses, faktu uzskaitīšana un emocionāla ietekme. Reklāmas var būt vienpusējas un divpusējas. Vienpusējās reklāmās tiek uzskaitīti tikai produkta vai pakalpojuma plusi vai mīnusi, taču divpusējās reklāmās ir arī uzskaitīti mīnusi, tādā veidā izrādot cieņu pret pircēju. Reklāmā var tikt izmantoti vairāki argumenti, taču tie ir jāsakārto, sākot ar spēcīgāko.
Kad tiek veidota reklāma ir jāuzdod vispārīgi jautājumi par preci vai pakalpojumu:
• Kādas problēmas produkti var atrisināt?
• Kādas vajadzības pakalpojumi var apmierināt?
• Kā var pasniegt un izskaidrot to īpašības?
• Ko apsolīt mērķa grupai un vai var to piepildīt? Kā?
Tiek uzskatīts, ka ideālākie vēstījumu veidi reklāmai ir:
• instrumentālais;
• attieksmes;
• apliecinošais;
• salīdzinošais.
Instrumentāls vēstījums ir, kad tiek attēlota problēma un tiek reklamēts produkts kā tās risinājums. Tas ir labs reklāmas veids produktiem, kas ar kaut ko izceļas citu vidū. Attieksmes vēstījumi cenšas pierādīt, ka konkrētais produkts nodrošina pozitīvu un skaistu pieredzi, labklājību vai piederību grupai. Arī labs reklāmas veids produktiem, kuri ar kaut ko izceļas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1244763
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register