Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:578026
 
Evaluation:
Published: 26.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 38 units
References: Used
Extract

SIA “Zane un M” darbības veids ir ziedu, stādu, keramikas izstrādājumu, sveču un suvenīru mazumtirdzniecība. Tirgus ekonomika nosaka to, ka uzņēmumam ir jāpēta pieprasījums un jāapmierina pircēju prasības, jāorganizē tādas produkcijas pārdošana, kas ir pircēju pieprasīta noteiktā laikā un vietā, un jādarbojas tā, lai nodrošinātu peļņu tagad un arī nākotnē. Uzņēmums savu darbību veic spēcīgas konkurences apstākļos, tāpēc, jāprot atbilstīgi esošajai situācijai un uzņēmuma mērķiem izmantot uzņēmuma rīcībā esošos ekonomiskos ieročus un it īpaši mārketinga elementus, attiecīgi veidojot mārketinga stratēģiju, izstrādājot un īstenojot mārketinga plānus.
SIA “Zane un M” darbība pieder pie patēriņa preču realizācijas nozares. Liela nozīme ir tam, kā prece izskatās- kāds ir tās iesaiņojums, noformējums, jo tie veido pircējam redzamo preces ārējo izskatu. Sakarā ar to, ka SIA “Zane un M” tirgo tādu preci, kuru bieži iegādājas dāvanām un telpu noformējumam- ziedus, keramikas izstrādājumus, sveces, suvenīrus, uzņēmums lielu vērību pievērš tam, kā prece izskatās. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register