Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:377498
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.08.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Viens no svarīgākajiem punktiem jebkura normāla uzņēmuma mārketinga politikā ir preču sadale, jo tieši no tās būtībā ir atkarīga produkta virzība tirgū un līdz ar to arī tā nestā peļņa uzņēmumam. Apzinoties šīs stratēģijas nozīmību katrs uzņēmums izvēlas sev izdevīgākos preču sadales kanālus. Definīcijas:

Sadale - pasākumu kopums, ko īsteno uzņēmums, veidojot un virzot produktu plūsmu pie pircēja.
Starpnieks - juridiska vai fiziska persona, kas sniedz pakalpojumus, kas saistīti ar preču pārdošanu un pirkšanu.
Sadales kanāls - ceļš, pa kuru produkts virzās no ražotājiem pie pircējiem.
Sadales kanālu līmenis - ikviens jebkura veida starpnieks, kas izpilda jebkuru darbu preču kustībā, kā arī tās īpašuma tiesību nodrošināšanā galējam patērētājam.
Aģents - fiziska vai juridiska persona, kuras uzdevums ir iepazīstināt potenciālo tirgotāju ar preci.

Sadales funkcijas:

Preču sadales realizācija;
Tirgus pētījumi;
Cenu veidošana;
Preces plānošana;
Patērētāju apkalpošana;
Pārdošanas veicināšana;
Īpašuma tiesību nodošana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register