Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:610996
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Teorētiskā daļa    5
1.1.  Sadales kanālu jēdziens    5
1.2.  Sadales kanālu veidi    8
1.3.  Sadales kanālu veidošana un izvēle    9
1.4.  Sadales kanālu funkcijas    10
1.5.  Produktu pārvietošana    11
2.  Praktiskā daļa    13
2.1.  Avon vēsture    13
2.2  Avon sadarbība ar Lindorff    14
2.3.  Avon sadales kanāls    15
2.4.  Par Avon    16
2.5.  Avon funkcijas    17
2.6.  Avon saita apmeklējums    20
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Extract

Sadales kanāls - uzņēmums vai arī atsevišķu cilvēku kopums, kas izpilda visas starpnieka funkcijas preču virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētājam. Sadales kanāls savieno pircēju un pārdevēju. Sadales kanāli rada patērētajiem izdevīgu pieeju precei. Sadale sākas tad, kad prece ir gatava pārdošanai vai piegādei un beidzas tad, kad prece ir nonākusi pie pircēja
Studiju darba tēma “Preču sadales kanālu izpēte” ir izvēlēta, sekojot līdzi SABIEDRĪBAI AR IEROBEŽOTU ATBILDĪBU “AVON”.
Darba mērķis ir izpētīt, analizēt Avon preču sadales kanālu izpēti. Mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1.Iepazīt, kas tad īsti ir sadales kanāli;
2.Sadales kanālu veidi;
3.Sadales kanālu funkcijas.
Darbā ir izmantota SIA “AVON COSMETICS” materiāli, publikācijas presē un internets.Sadales kanālu jēdziens

Sadale – ir pasākumu kopums, ko īsteno uzņēmums, veidojot un virzot produktu plūsmu pie pircēja (lietotāja).
Sadale sākas tad, kad prece ir gatava piegādei vai pārdošanai, un beidzas tad, kad patērētājs saņem preci.
Pēc produkta izstrādes un cenas noteikšanas, ir nepieciešams pārvietot un izplatīt tos patērētājiem. Lai nodrošinātu šo svarīgo mārketinga darbību, ir jāveido sadales kanāli.
Sadales kanāls ir uzņēmumi, kas izpilda visas funkcijas produktu pārvietošanas, izplatīšanas un virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētājam.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,27 €
Work pack Nr. 1178934
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register