Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,72 (16%)
Discounted price*:
3,77
Purchase
Add to Wish List
ID number:277313
Author:
Evaluation:
Published: 07.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2005.g. - 2006.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Preču zīmes jēdziens un būtība    4
2.  Preču zīmju reģistrācijas kārtība Latvijas Republikā    7
3.  Preču kvalitātes zīmes Latvijā, to piešķiršana vietējiem ražotājiem    9
3.1.  Kvalitatīvs pārtikas produkts    9
3.2.  Veselīgs produkts    12
3.3.  Latvijas ekoprodukts    13
4.  Veiksmīgākās mārketinga idejas 2005.gadā    15
4.1.  „Bite” launch    16
4.2.  Alu cilvēks    17
5.  Preču zīmes izmantošanas nozīme mārketingā    18
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotā literatūra    27
Extract

Lai veicinātu sava uzņēmuma un tajā ražoto preču vai sniegto pakalpojumu atpazīstamību, tiek izmantotas preču zīmes. Preču zīme ir viens no labākajiem veidiem, kā var atpazīt preci vai arī sekmēt tās atpazīstamību.
Mūsdienās preču zīme ir viens no svarīgākajiem mārketinga stratēģijas pamatelementiem, jo tieši preču zīme ir tā, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – uzņēmuma ienākumu līmeni un pārdošanas apjomus.
Mans studiju darbs ir „Preču zīmju (marku) izmantošana mārketingā.
Studiju darba mērķis ir dot īsu ieskatu par to, kas ir preču zīme un kāda ir preču zīmes izmantošanas nozīme mārketingā, kā arī sīkāk aplūkot trīs no pazīstamākajām Latvijas ražotājiem piešķirtajām preču kvalitātes zīmēm.
Studiju darba uzdevumi:
1)definēt, kas ir preču zīme un kāda ir to reģistrācijas kārtība Latvijas Republikā un noskaidrot vai pastāv atšķirības starp preču zīmi, brendu, zīmolu, marku;
2)noskaidrot kādas preču kvalitātes zīmes tiek piešķirtas Latvijas ražotājiem;
3)aplūkot aizvadītā gada veiksmīgākās mārketinga idejas Latvijā, kuras tika nominētas š.g.1.martā, Rīgā, Mārketinga efektivitātes konferences „Password 2006” laikā;
4)analizēt preču zīmju izmantošanas nozīmi mārketingā.
Pētīšanas metodes:
1)literatūras avotu un interneta resursu izpēte;
2)normatīvo aktu izpēte.

Preču zīme - apzīmējums, kuru lieto, lai kāda uzņēmuma preces atšķirtu no citu uzņēmumu precēm. [5]
Preču zīmes var būt:
1)Vārdiskas – sastāv no burtiem, vārdiem, arī personvārdiem, uzvārdiem, cipariem;
2)Grafiskas – attēls, zīmējums, grafisks simbols, krāsu salikums;
3)Telpiskas – telpisks apjoms, preces vai tā iesaiņojuma forma;
4)Kombinētas – sastāv no iepriekšminēto elementu kombinācijas, piemēram, preces etiķete u.tml. [3;128]
Katrai firmai ir svarīgi izvēlēties savu preču zīmi, jo arī tā ir viens no preces individuālā raksturojuma elementiem. Sevišķi aktuāla marķēšanas problēma kļuvusi līdz ar pāreju uz tirgus ekonomiku. Mūsdienās preču zīme ir viens no svarīgākajiem mārketinga stratēģijas pamatelementiem, jo tieši preču zīme ir tā, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu u.c. Bieži vien pārdošanas apjomi nepalielinās tikai tāpēc, ka preču zīme ir pārāk vāji attīstīta. Uzņēmumi kombinē savu nosaukumu un cilvēciskās vērtības, lai izveidotu veiksmīgu stratēģiju un turpmāko preču zīmes popularizēšanas veidu. Daļa no preču zīmēm jau paši par sevi ir kļuvuši par vērtību, līdz ar to īpašniekiem un produktiem piedēvē kaut ko īpašu un augstvērtīgu – piemēram, ja uzņēmuma direktoram ir Audi markas automašīna, tad uzskata, ka viņam biznesā noteikti sokas labāk, nekā tam uzņēmējam, kurš brauc ar Hyunday vai Ford.
Preču zīme ir kaut kas vairāk nekā tikai simbols. Tas ir solījums, kurš tiek dots un uzturēts. Preču zīme ir garantija un noteiktos gadījumos pat vairāk nekā garantija – tas ir solījums, ka garantija jums nebūs nepieciešama. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,31 €
Work pack Nr. 1130378
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Preču zīmju (marku) izmantošana mārketingā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/277313

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register