Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:847938
 
Evaluation:
Published: 26.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produkta teorētiskais raksturojums    4
1.1.  Produkta jēdziens un klasifikācijas    4
1.2.  Produkta līmeņi    6
1.3.  Produkta dzīves cikls    10
2.  Produkta īpašības un sortiments    12
2.1.  Produkta kvalitāte un iezīmes    12
2.2.  Produkta iepakojums un marķējums    13
2.3.  Produktu sortiments    14
3.  Produktu sortimenta analīze uzņēmumos “Lāči” un “Liepkalni”    17
3.1.  Uzņēmuma “Lāči” darbība un sortimenta analīze    17
3.2.  Uzņēmuma “Liepkalni” darbība un sortimenta analīze    20
3.3.  Uzņēmumu pārstāvju intervijas analīze    23
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras saraksts    28
  Pielikumi    30
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Produkts ir būtiskākais un galvenais organizācijas mārketinga mix elements. Produkts arī ir galvenais instruments, lai apmierinātu patērētāju vēlmes un vajadzības. Vajadzības, vēlmes, un pieprasījums, tirgotājam ir jāmēģina saprast, mērķa tirgus vajadzības, vēlmes un prasības. Vajadzības ir cilvēka pamata prasība. Abi uzņēmumi nemitīgi pārbauda patērētāju vēlmes, un vadoties pēc tām uzlabo produkta sortimentu vai papildina ar jauninājumiem.
2. Abi uzņēmumi vienlīdz svarīgus uzskata produkta līmeņos pieminētās kategorijas. Piemēram uzņēmumi rūpīgi strādā pie tā, lai produkti būtu kvalitatīvi, ar labu dizainu, parocīgu iepakojumu un atpazīstamu stabile un uzticamu zīmolu.
3. Analizējot uzņēmumu piedāvāto produktu sortimenta daudzveidību un intervijā iegūto informāciju var secināt, ka liela daļa no abos uzņēmumos esošās produkcijas ir brieduma stadijā, pārdošanas apjomi ir vienmērīgā līmeni. Bet jaunie produkti ir augšanas stadijā, jo nesen papildinājuši sortimentu klāstu.
4. Patēriņa preču sortimentu var iedalīt grupās, apakšgrupās, veidos un sugās. Abiem uzņēmumiem sortiments ir iedalāms grupās un apakšgrupās. Piemēram, grupa maize, apakšgrupa – rupjmaize, baltmaize.
5. Sortimentu tradicionāli definē kā produktu skaitu, ko piedāvā viena produktu kategorija . Produkta sortiments ir to preču vai pakalpojumu kolekcija, ko uzņēmums sniedz patērētājiem. Abi uzņēmumi saviem patērētājiem piedāvā plašu produktu sortimentu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1371584
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register