Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:742167
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Produkta raksturojums    6
2.1.  Produkta sastāvs    6
2.2.  Produkta iesaiņojums    6
2.3.  Produkta kvalitāte    6
2.4.  Produkta dizains    6
3.1.  Iekšējā vide    7
3.1.1.  Segmentēšana    7
3.1.2.  Saskarsmes auditorija    8
3.1.3.  Mārketinga MIX elementi    8
3.2.  Ārējā vide    10
4.  Produkta trīs līmeņi    12
5.  Produktu sortiments    13
6.  Produkta dzīves cikla posms, mārketinga stratēģija tajā    13
  Nobeigums    15
Extract

Ar katru gadu iedzīvotāju dzīves līmenis aug, tādēļ kļūst arī augstākas viņu prasības. Aug pieprasījums pēc kvalitatīva un augstvērtīga produkta. Ar tāda produkta piedāvāšanu arī nodarbojas SIA “Daudznozaru kompānija Daugava”.
SIA “Daudznozaru kompānija Daugava” ražotā produkcija ir īpaša un atšķiras no citiem līdzīgiem piena un maizes produktiem ar to, ka tie ir 100% dabīgi, jo ražošanas procesā tiem netiek pievienoti stabilizatori un konservanti (E piedevas), kas mākslīgi pagarinātu produktu uzglabāšanas un izmantošanas ilgumu.
Kopš kompānijas dibināšanas brīža tās filozofija ir bijusi ražot augstākās kvalitātes produktus, kas nesatur konservantus un ir veselīgi uzturā. Kompānijas Daugava saimnieks uz produkta etiķetes to apstioprina ar savu parakstu.
Daudznozaru kompānija "Daugava" dibināta 1995.gada sākumā. Pašreiz tā nodarbina 130 darbiniekus no Aizkraukles rajona.
DK "Daugava" misija kopš kompānijas dibināšanas brīža ir bijusi ražot augstākās kvalitātes produktus, kas nesatur konservantus un ir veselīgi uzturā, un būt atbildīgiem par piedāvāto produktu patērētāju priekšā. Kompānijas saimnieks ar savu parakstu uz produktu etiķetes apstiprina produktu kvalitāti.
Pēdējos piecos gados, uzlabojot savu konkurētspēju, kompānija uzņēmuma attīstībā ir ieguldījusi vairāk nekā 4 miljonus latu. Kopējās investīcijas piena pārstrādes ceha atjaunošanai un pilnveidošanai ir 2,5 miljoni latu.
No 2005. gada SIA "Daudznozaru kompānija Daugava" galvenie darbības virzieni ir
1)piena ražošana – modernizēts liellopu komplekss "Birzes" nodrošina piena pārstrādes kombinātu ar kvalitatīvu un kontrolētu piena izslaukumu
2)piena pārstrāde atjaunotajā rūpnīcā
3)maizes produktu ražošana. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register