Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:881039
 
Evaluation:
Published: 17.08.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produktu izvietošana    5
1.1.  Produktu izvietošanas attīstība un veidošanās    5
1.2.  Produktu izvietošanas ietekme uz sabiedrību    7
1.3.  Reklāmas „Produktu izvietošana” kontrole Latvijā    10
1.4.  Produktu izvietošana TV seriālā UgunsGrēks    11
2.  Sabiedrības viedokļa noskaidrošana par produktu izvietošanu seriālā „UgunsGrēks”    14
2.1.  Pētījuma objektu un metožu raksturojums    14
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    15
  Kopsavilkums    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras saraksts    33
  Pielikumi    35
Extract

Tehnoloģijas un zinātniskā attīstība ir sniegusi cilvēkiem lieliskas un labas iespējas, kā atpūsties mierīgi un klusi mājas apstākļos – internets, dažādas spēles, filmas, mūzika, televīzija u.c.
Televīzijas aizsākumi jau ir meklējami 20.gadsimta pirmajā pusē, kad Londonā tika veiktas pirmās dokumentālās pārraides. Televīzija attīstījās – krāsainas pārraides, jaunas dokumentālās sērijas, informatīvie raidījumi, filmas, seriāli utt.
Seriālu un to skatīšanās vienmēr ir bijis aktīvs un interesants veids, kā cilvēki pavada savus vakarus, atrodoties mājās pēc garas darba dienas. Jau 1947.gadā TV pārraidē tika sākts translēts pirmais seriāls „Howdy Doody”, kas bija domāts bērnu auditorijai [7.].
Mūsdienās seriāli ir ikdienišķa un normāla parādība, kas izklaidē cilvēkus. 20.gadsimta beigās Latvijā sāka attīstīties vietējo seriālu izveide – „Sirdsmīļā Monika”, „Dzīvoklis”, „Inspektors Grauds”, „Likteņa līdumnieki”, „Neprāta cena” u.c.
Neprāta cena bija latviešu seriāls, kurš tika pārraidīts LTV1 kanālā no 2002.-2006.gadam. Ekonomisko problēmu dēļ, tas tika pārtraukts, un TV3 izveidoja seriālam turpinājumu, kuru nosauca par „UgunsGrēku”, gūstot lielu atsaucību no skatītāju puses [9.].
„UgunsGrēks” ir viena no populārākajām pārraidēm Latvijas televīzijā – dažādu vecumu un sabiedrības grupu vidū. Seriālu skatās gan bērni, pieaugušie, vecāka gājuma cilvēki utt. Diez gan regulāri tā ir skatītākā programma Latvijā pēc TNS Latvia aptaujas datiem [18.]
Reklamēšana mūsdienās ir svarīga jebkuras nodarbes sastāvdaļa. Ir dažādas iespējas un veidi, kā kompānijām veidot savas mārketinga kampaņas, kur izvietot reklāmas utt.
Lieliska iespēja, kā reklamēt un popularizēt savu produkciju, ir tās ievietošana dažādās TV pārraidēs. Produktu izvietošanu TV uzsāka ASV, kur mūsdienās tas ir viens no aktīvākajiem reklamēšanas veidiem pasaulē pazīstamām kompānijām kā Apple, BMW, Coca-cola u.c. [21.]. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register