Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:334093
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Secinājumi
1. Produktu sortimentu veido grupu produkti, kas ir savstarpēji cieši saistīti, sakarā ar līdzīgo funkciju izpildi patēriņā, tiek pārdoti vienām un tām pašām pircēju grupām, iekļaujoties tirgū vai izstājoties no tā, izmanto vienādas mārketinga aktivitātes.
2. Produkta sortimentu veido sekojošie produkta sortimenta rādītāji- sortimenta blīvums, sortimenta piesātinātība, sortimenta dažādība, sortimenta daudzveidība.
3. „Lango” piedāvātais produktu sortiments ir plašs un daudzveidīgs.
4. Tiek piedāvāti pavisam 7 dažādi produkta veidi.
5. Uzņēmums piedāvā pavisam 37 dažādu nosaukumu pārtikas produktus.
6. „Lango” vidējā sortimenta piesātinātība ir 5 (37/7).
7. Uzņēmums piedāvā dažādu iesaiņojumus un apjomus saviem produktiem. Ir pieejami produkti gan 175 g, gan 250 g un pat 2 kg iepakojumos.
8. Produktu sortimenta blīvums ir samērā liels, jo tas piedāvā tikai pārtikas produktus.
9. Pāris gadu laikā uzņēmums „Lango” ir ieguvis stabilu tirgus daļu ātri pagatavojamo pārtikas produktu tirgus segmentā.
10. Uzņēmums nosaka produktu cenas sortimenta ietvaros, balstoties pēc izmaksu metodes ar uzcenojumu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register