Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:778444
 
Evaluation:
Published: 27.06.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Produktu testi    4
  Secinājumi    9
  Literatūras saraksts    10
Extract

No visa iepriekšminēta var secināt, ka produktu testi ir efektīvs paņēmiens ne tikai marketinga stratēģijas izstrādei, bet arī paša produkta un tas reklāmas uzlabošanai. Salīdzinot produktu ar konkurentiem var noteikt tā priekšrocības un trūkumus un pamatojoties uz iegūto informāciju pilnveidot jau esošo produktu, vai nepieļaut situāciju, kad izveidotais produkts ir vienāds ar konkurentu produktu. Runājot par produkta izveidi ir jāsecina, ka produktu tests ir būtisks etaps šajā procesā. Pareizi organizēta tirgus potenciāla novērtēšana, iepakojuma, produkta un tā kvalitātes, kā arī sadales kanālu testēšana pirms produkta ieviešanas tirgū ir komplekss pasākums. Lai tas būtu veiksmīgs, jāmēģina jau šajā stadijā paredzēt visas iespējamās situācijas reālajā tirgū un pēc iespējas tās notestēt. Testa rezultāti jebkurā gadījumā sniegs būtisku informāciju, lai būtu vieglāk pieņemt lēmumu, kādu produktu virzīt tirgū, kur to vispareizāk darīt un kā to darīt.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register