Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:162725
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Kā panākt, lai klients justos apmierināts

Klients ir vissvarīgākā persona mūsu biznesā. No klienta ir atkarīga mūsu peļņa, veiksmīga biznesa attīstība. Klients ir cilvēks, kurš izmanto mūsu profesionālā darba rezultātus.
Svarīgākais mūsu darbā ir profesionāli apkalpot klientu, lai viņš justos apmierināts un būtu ieguvis maksimālu labumu no mūsu pakalpojuma.
Lai veiksmīgi veidotos mūsu attiecības ar klientu ir svarīgi iepazīt katru klientu individuāli kontaktā. Klients ir mūsu sadarbības partneris un domubiedrs, viņš ir tas, kuram mēs alpojam, nevis otrādi. Veidojot attiecības ar klientu ir svarīgi atcerēties, ka klients ir personība.
Visu veidu attiecībās ir svarīga savstarpējā saskarsme. Saskarsmes kvalitāte un attiecības, kas veidojas saskarsmes procesā, ļoti ietekmē cilvēku dzīvi, viņu pašsajūtu nu darba spējas. Caur saskarsmi cilvēki iegūst zināšanas paši par sevi, citiem cilvēkiem, atrod līdzekļus kopīgo mērķu sasniegšanai. Tikai saskarsmē ar citiem cilvēkiem mēs varam kļūt par personībām, iegūstam kontaktēšanās pieredzi, zināšanas, prasmi ātri orientēties situācijā, iemācāmies klausīties un runāt.
Cilvēku saskarsmē ir trīs sastāvdaļas – cilvēku savstarpēja uztvere, apmaiņa ar informāciju un partneru mijiedarbība un ietekmēšanos. Saskarsme sākās ar partneru savstarpēju uztveri. Lielu iespaidu uz priekšstatu par otru cilvēku atstāj viņa ārējais izskats, apģērbs, runas maniere, uztverošā cilvēka dzīves pieredze. Pēc sevis cilvēks spriež par citiem, ja partnera vērtību mērķi, normas ir līdzīgi mūsējiem, tad mēs viņu uztveram, ka līdzīgu. Saskarsmē ar cilvēku ir svarīgi prast nostādīt sevi otra cilvēka vietā, izjust viņa stāvokli, paskatīties uz notiekošo ar viņa acīm, atrast iespēju viņam palīdzēt. Tāda attieksme pret cilvēkiem, uzlabo savstarpējas attiecības, sekmē sadarbību, tā balstās uz dziļu otra cilvēka izpratni.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register