-
Profesionālie sociālie tīkli
Research Papers36 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Profesionālo sociālo tīklu raksturojums | 4 |
1.1. | Profesionālo sociālo tīklu vēsture | 4 |
1.2. | Pašlaik populārākie profesionālie sociālie tīkli pasaulē | 5 |
1.2.1. | 6 | |
1.2.2. | BranchOut | 7 |
1.2.3. | 8 | |
2. | Sociālo tīklu klasifikācija | 10 |
3. | Sociālo tīklu ietekme uz sabiedrību | 13 |
3.1. | Pozitīvā sociālo tīklu ietekme uz sabiedrību | 14 |
3.1.1. | Ātra un ērta informācijas aprite | 14 |
3.1.2. | Attiecību veidošana un uzturēšana | 16 |
3.1.3. | Platforma jauniešu iesaistes nodrošināšanai | 17 |
3.2. | Negatīvā sociālo tīklu ietekme uz sabiedrību | 18 |
3.2.1. | Atkarība no sociālo tīklu apmeklēšanas | 19 |
3.2.2. | Samazināta darba produktivitāte | 20 |
4. | Profesionālo sociālo tīklu tendences | 22 |
4.1. | Profesionālo sociālo tīklu lietotāju skaita pieaugums | 23 |
4.2. | Darba devēju pieaugošā aktivitāte | 25 |
4.3. | Vienlīdz aktīva profesionālo sociālo tīklu lietošana sieviešu un vīriešu vidū | 27 |
4.4. | Profesionālo sociālo tīklu lietošana no mobilajām ierīcēm | 28 |
5. | Profesionālo sociālo tīklu Izveide un Drošibas risinājumi | 29 |
5.1. | Profesionālo sociālo tīklu drošības risinājumi | 29 |
5.2. | Izplatītākie pārkāpumi, kas vērsti pret sociālo tīklu lietotājiem | 31 |
Secinājumi | 33 | |
Izmantotā literatūra | 35 |
SECINĀJUMI
Informācijas laikmets ir pārņēmis visu pasauli, tai skaitā arī Latviju un ikvienu no mums. Tehnoloģijas, interneta pakalpojumi sniedz ikvienam no mums iespējas pārkāpt telpas un laika robežas. Ikdienā, lielākā daļa no mums apmeklē sociālos tīklus un ar to palīdzību sazinās ar draugiem, radiem, paziņām u.t.t Mēs dažu minūšu laikā varam sazināties, apmainīties kontaktiem un vienkārši aplūkot citas personas profilu no jebkuras vietas pasaulē un tas viss notiek tik interaktīvi un uz vairākām platformām, tādējādi cilvēks vairs nespēj iedomāties savu dzīvi bez globālā tīmekļa piedāvātajām iespējām. Internets ir arī vieta, kur atrast sev līdzīgi domājošus indivīdus ar līdzīgām interesēm un savstarpēji viegli komunicēt speciālās virtuālās kopienās jeb sociālajos tīklos.
Profesionālie sociālie tīkli ir ātrākais, vienkāršākais un lētākais veids kā sazināties ar biznesa partneriem un cilvēkiem visā pasaulē. Ņemot vērā to, ka korporatīvā komunikācija arvien vairāk orientējas uz sociālo tīklu izmantošanu, aktīvāka profesionālo sociālo tīklu lietošana ir kļuvusi arī no darba ņēmēju puses. Tādas profesionālo sociālo tīklu vietnes kā LinkedIn ļauj indivīdam vienuviet norādīt savu līdzšinējo profesionālo pieredzi un piedāvā iespēju tikt pamanītam arī no personālvadības speciālistu puses.
Profesionālie sociālie tīkli būtu jāuztver kā mārketinga elements, un savs profesionālā sociālā tīkla profils jāveido mērķtiecīgi, pieminot savu galveno darba pieredzi un izglītības kontekstu, ar mērķi radīt pozitīvu priekšstatu par sevi un savu profesionālo potenciālu. …
Reizē ar globālā tīmekļa izveidi uzradās arī pirmās mājaslapas. Cilvēki apjauta interneta sniegtās iespējas un sāka veidot pirmās interneta lapas, kuru mērķis bija vienkāršs - cilvēku informēšana, kontaktu iegūšana un piesaiste pie jaunizveidotās interneta vietnes. Tehnoloģijām attīstoties, radās jaunas iespējas kā nodibināt biznesa kontaktus un veidot sadarbību starp cilvēkiem un biznesa organizācijām, tie bija pirmsākumi mūsdienās zināmajām profesionālajām sociālo tīklu interneta vietnēm. Kā jau jebkurš jauninājums, arī šo portālu izveide bija svarīga visas interneta komunikāciju nozares attīstībai. Šis temats ir aktuāls arī pašlaik, jo profesionālo sociālo tīklu pakalpojumus galvenokārt izmanto biznesa privātpersonas, lai izveidotu un uzturētu profesionālos kontaktus, kā arī, lai atrastu darbu un virzītos uz priekšu profesionālajā karjerā.
-
Korporatīvie tīkli ar integrētiem balss - datu servisiem
Research Papers30 Communications, Transport, Computers, Consumer Electronics
- Mājas datortīkli: standartu perspektīvas
-
Profesionālie sociālie tīkli
Research Papers36 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Korporatīvie tīkli ar integrētiem balss - datu servisiem
Research Papers for university30
-
Mājas datortīkli: standartu perspektīvas
Research Papers for university39
-
Bioloģiskie neironu tīkli
Research Papers for university15
-
Bezvadu tīkli
Research Papers for university11
Evaluated! -
Bezvadu tīkli
Research Papers for university10