Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:992670
 
Evaluation:
Published: 28.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Profesionālo sociālo tīklu raksturojums    4
1.1.  Profesionālo sociālo tīklu vēsture    4
1.2.  Pašlaik populārākie profesionālie sociālie tīkli pasaulē    5
1.2.1.  Facebook    6
1.2.2.  BranchOut    7
1.2.3.  LinkedIn    8
2.  Sociālo tīklu klasifikācija    10
3.  Sociālo tīklu ietekme uz sabiedrību    13
3.1.  Pozitīvā sociālo tīklu ietekme uz sabiedrību    14
3.1.1.  Ātra un ērta informācijas aprite    14
3.1.2.  Attiecību veidošana un uzturēšana    16
3.1.3.  Platforma jauniešu iesaistes nodrošināšanai    17
3.2.  Negatīvā sociālo tīklu ietekme uz sabiedrību    18
3.2.1.  Atkarība no sociālo tīklu apmeklēšanas    19
3.2.2.  Samazināta darba produktivitāte    20
4.  Profesionālo sociālo tīklu tendences    22
4.1.  Profesionālo sociālo tīklu lietotāju skaita pieaugums    23
4.2.  Darba devēju pieaugošā aktivitāte    25
4.3.  Vienlīdz aktīva profesionālo sociālo tīklu lietošana sieviešu un vīriešu vidū    27
4.4.  Profesionālo sociālo tīklu lietošana no mobilajām ierīcēm    28
5.  Profesionālo sociālo tīklu Izveide un Drošibas risinājumi    29
5.1.  Profesionālo sociālo tīklu drošības risinājumi    29
5.2.  Izplatītākie pārkāpumi, kas vērsti pret sociālo tīklu lietotājiem    31
  Secinājumi    33
  Izmantotā literatūra    35
Extract

SECINĀJUMI
Informācijas laikmets ir pārņēmis visu pasauli, tai skaitā arī Latviju un ikvienu no mums. Tehnoloģijas, interneta pakalpojumi sniedz ikvienam no mums iespējas pārkāpt telpas un laika robežas. Ikdienā, lielākā daļa no mums apmeklē sociālos tīklus un ar to palīdzību sazinās ar draugiem, radiem, paziņām u.t.t Mēs dažu minūšu laikā varam sazināties, apmainīties kontaktiem un vienkārši aplūkot citas personas profilu no jebkuras vietas pasaulē un tas viss notiek tik interaktīvi un uz vairākām platformām, tādējādi cilvēks vairs nespēj iedomāties savu dzīvi bez globālā tīmekļa piedāvātajām iespējām. Internets ir arī vieta, kur atrast sev līdzīgi domājošus indivīdus ar līdzīgām interesēm un savstarpēji viegli komunicēt speciālās virtuālās kopienās jeb sociālajos tīklos.
Profesionālie sociālie tīkli ir ātrākais, vienkāršākais un lētākais veids kā sazināties ar biznesa partneriem un cilvēkiem visā pasaulē. Ņemot vērā to, ka korporatīvā komunikācija arvien vairāk orientējas uz sociālo tīklu izmantošanu, aktīvāka profesionālo sociālo tīklu lietošana ir kļuvusi arī no darba ņēmēju puses. Tādas profesionālo sociālo tīklu vietnes kā LinkedIn ļauj indivīdam vienuviet norādīt savu līdzšinējo profesionālo pieredzi un piedāvā iespēju tikt pamanītam arī no personālvadības speciālistu puses.
Profesionālie sociālie tīkli būtu jāuztver kā mārketinga elements, un savs profesionālā sociālā tīkla profils jāveido mērķtiecīgi, pieminot savu galveno darba pieredzi un izglītības kontekstu, ar mērķi radīt pozitīvu priekšstatu par sevi un savu profesionālo potenciālu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register