Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:887549
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kas ir propaganda?   
2.  A/s „Hansabanka” propaganda   
3.  A/s „Latvijas Unibanka” propaganda   
4.  Secinājumi   
Extract

Propaganda (advocary, propoganda) – ideju un uzskatu padziļināta izskaidrošana un izplatīšana mutiski, rakstiski vai citādā veidā lielāka cilvēku skaita apziņas ietekmēšanai.
(„Juridisko terminu vārdnīca”, Birznieka SIA „Kamene”, Rīga, 2000.)
Mūsdienās, tehnoloģiju laikmetā, vislielākais propagandas „ierocis”, uzskatu, ir globālais tīmeklis – internets. Tas dod iespēju mūsdienīgam cilvēkam iegūt nepieciešamo informāciju, neizejot no mājas vai biroja. Pastāv arī citas iespējas – prese, mēdiji, reklāmas bukleti un informācijas izvietošana bankas telpās.
Katras bankas interesēs ir attīstīties, piesaistot arvien vairāk klientu. Savukārt klientu piesaistīšanai vajadzīga saprotama un uzticību veicinoša propaganda.

2. A/s „Hansabanka” propaganda.

1999.gadā Hansabankas vissvarīgākais sasniegums bija bankas klientu – privātpersonu – skaita pieaugums un klientu noguldījumu straujais pieaugums, kas, pateicoties veiksmīgai bankas propagandai, apliecināja klientu uzticību bankai.
Bankas propagandas pamatā ir sekojoši skaidrojumi :…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register