Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:146448
 
Evaluation:
Published: 08.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.1.  Ražošanas būtība    5
1.2.  Ražošanas uzņēmuma darbība    6
1.3.  Pakalpojumu būtība    10
1.4.  Salīdzinājums    14
2.1.  Ražošanas funkcija    16
2.1.1.  Produkcijas raksturojums    16
2.1.2.  Detalizēts produkcijas apraksts    16
2.1.3.  Produkcijas pašizmaksa    17
2.1.4.  Ražošanas process    17
2.2.  Mārketinga funkcija    18
2.2.1.  Tirgus raksturojums    18
2.2.2.  Apgrozījuma prognoze    19
2.2.3.  Tirgus pētījumi    19
2.2.4.  Konkurence    19
2.2.5.  Mārketinga stratēģija    20
2.3.  Finanšu funkcija    21
2.3.1.  Realizācijas apjomu prognoze    21
2.3.2.  Prognozējamie finansu rādītāji    21
2.3.3.  Prognozējamie ieņēmumi un izmaksas    22
2.4.  Uzņēmuma vadīšanas un darbības organizēšanas funkcija    23
2.4.1.  Uzņēmuma pārvalde    23
2.1.  Ražošanas funkcija    24
2.1.1.  Pakalpojuma raksturojums    24
2.1.2.  Izmantotie resursi    25
2.1.3.  Telpu, pamatlīdzekļu raksturojums    26
2.2.  Mārketinga funkcija    26
2.2.1.  Uzņēmuma cenu politika    26
2.2.2.  Pakalpojuma pārdošanas veicināšanas pasākumi    27
2.3.  Finanšu funkcija    28
2.4.  Uzņēmuma vadīšanas un darbības organizēšanas funkcija    30
2.4.1.  Uzņēmuma pārvalde    30
  Secinājumi    31
  Bibliogrāfiskais saraksts    32
Extract

Mūsdienu Latvijā ir redzams, kā daudzi cilvēki ir apņēmušās nodibināt savu uzņēmumu un šī fakta eksistence, savukārt, ir arī vitāli svarīga Latvijas ekonomikai kopumā. Savas darbības sākumā uzņēmējs saskaras ar daudzām problēmām. Pirmā no tām ir atrast savu „saimniekošanas nišu”. Šim nolūkam uzņēmējam ir jāizpēta tirgus stāvoklis, pieprasījums un piedāvājums konkrētām precēm vai pakalpojumiem. Jāparedz arī iespējamie šķēršļi un ierobežojumi, jāizpēta atvieglojumu saņemšanas iespēja utt.
Liela nozīme ir uzņēmējdarbības jomas izvēlei.
Nākamais solis uzņēmuma ražošanas bāzes veidošana. Uzņēmumam ir jāstājas attiecībās ar iekārtu ražotājiem, izejvielu un materiālu piegādātājiem, starpniekiem u.c. partneriem.
Svarīgs posms uzņēmuma vadīšanā ir finansu līdzekļu piesaistīšana un darbaspēka nodrošināšana.
Galvenā problēma jaunam uzņēmumam ir „dzīvotspējīga organisma” izveidošana, kura ietvaros darbinieki skaidri apzinās savas darbības mērķus un to sasniegšanas paņēmienus.
Dibinot jaunu uzņēmumu, uzņēmējam jābūt gatavam, ka šā uzņēmuma produkcija var atrast pilnīgi jaunus patērētājus „neplānotā” tirgū. Tad uzņēmuma vadītajiem ir jāanalizē šī negaidītā patērētāju interese par uzņēmuma produkciju.
Finansu faktors un nepareiza finansu politika kļūst par nopietnu draudu vēlākajā uzņēmuma attīstības posmā. Problēma ir tā, ka jauni uzņēmumi uzreiz grib gūt peļņu. Bet darbības sākumā uzņēmumam jāveltī vērtība finansēšanas avotu meklēšanai un racionālai naudas plūsmai.
Attīstoties un nemitīgi darbojoties, uzņēmumam ir svarīgi izveidot noteiktu vadības sistēmu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1161384
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register