Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:984647
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Аннотация    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Publiskās uzstāšanās    6
1.1.  Teorētiskais ieskats baiļu problēmā pusaudžiem    6
1.2.  Glosofobija terminoloģija, klasifikācija un cēloņi    7
1.3.  9.-11.kl.sk. psihofizioloģiskās attīstības īpatnības    7
2.  Publiskās uzstāšanās baiļu pārvarēšanas iespējas (stundu laikā, ārpus stundu pasākumi skolā)    9
2.1.  Publiskās uzstāšanās zelta likumi    9
2.2.  Palīdzības iespējas pie publiskās uzstāšanās bailēm    11
2.3.  9.-11.klašu skolēnu publiskās uzstāšanās prasmju attīstīšanas iespējas Olaines 2.vidusskolā (stundu laikā, ārpus stundu pasākumu skolā)    12
3.  Pētījuma rezultātu analīze    12
3.1.  Aptaujas rezultāti    13
3.2.  Ieteikumi gatavojoties publiskai uzstāšanai    17
  Secinājumi    18
  Izmantotie literatūras un informācijas avoti    19
  Pielikums    20
Extract

Secinājumi
Darba mērķis ir sasniegts. Darba autors izpētīja Olaines 2. vidusskolas skolēnu publiskās uzstāšanās bailes un atrada veidu, kā pārvarēt šis bailes.
Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti. Bija noskaidrots cik bieži skolēni (9-12kl.) publiski uzstājās. Autors noskaidroja baiļu veidošanās mehānismus, to izpausmes formas un paņēmienus, kā pārvarēt bailes. Ir noteikts kādā veidā ir iespējams, izmantojot bailes no publiskās uzstāšanās, izveidot savu uzstāšanas stratēģiju. Ir izpētīta publiskās uzstāšanās psiholoģija un metodikas. Bija veikta skolēnu aptauja. Tika izanalizēti dati un izveidoti secinājumi.
Hipotēze, ka publiski uzstājoties lielākā skolēnu daļa izjūt bailes, ir apstiprināta.
Tomēr jāsecina, ka tēma ir ļoti plaša un saistīta ar daudzām citām psiholoģijas un pat psihiatrijas kategorijām, tādēļ darbā nav aptverti pilnīgi visi tās aspekti.
Tāpat – ikdienas komunikācijā bieži jēdziens „publiska uzstāšanās” tiek saprasts ar publisku runu auditorijas priekšā (t.sk. arī darba autors vairāk runāja par šo aspektu), lai gan publiski uzstāties var nozīmēt arī dziedāt, dejot, sportot vai ēst auditorijas priekšā.
Publiskās uzstāšanās baiļu cēloņi var būt ļoti dažādi, parasti individuāli, bet visaptveroša skaidrojuma par tiem nav joprojām. Bez jau darbā minētajiem cēloņiem katram konkrētam gadījumam var būt arī pavisam cits skaidrojums, piemēram, traumatiska iepriekšēja pieredze (ne tikai neveiksmīga uzstāšanās, bet arī nepareiza audzināšana bērnībā), kas izraisa nepareizas asociācijas (piemēram, „Ja es kļūdīšos, mani atstums" vai „Nevienam neinteresē, ko es saku - tāpat kā tas bija bērnībā”).
Attiecībā uz baiļu pārvarēšanās paņēmieniem var teikt, ka tie ir vairāk individuāli – atkarīgi no konkrēta indivīda. …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1378177
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register