Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:558318
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.05.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Alberts Bandura, sociāli kognitīvās teorijas pamatlicējs, izvirzīja hipotēzi, ka agresīva uzvedība tiek apgūta modelēšanas rezultātā, novērojot citu cilvēku – modeļu – uzvedību (Bandura, 1973). Šīs hipotēzes aizsākumi meklējami jau
60.gadu sākumā veiktajos eksperimentos (Bandura, Ross and Ross,
1961,1963).
Alberts Bandura uzskatīja, ka iemācīšanās un to sekmējošā pastiprināšana
ir galvenās agresīvās veidošanās procesā. Viņa pētījumi parādīja, ka iemācīšanās
tiek īstenota, novērojot „nozīmīga otra’’ uzvedību, bet apbalvojums vai
sods par tās gala rezultātu var to pastiprināt vai pavājināt, atbalstīt vai
izdzēst.
Atdarināšanas ietekmi uz agresīvas uzvedības veidošanos apstiprina arī pētījumi
par vardarbību ģimenē. Vecāki, bieži vien paši to neapzinoties, ieaudzina bērnos
uzskatu, ka jebkura problēma ir risināma vardarbības ceļā. Vismaz trešā
daļa bērnu, kuri ir cietuši no vardarbības ģimenē, izaug ar noslieci uz
vardarbīgu uzvedību (Kaufman and Zigler, 1987). …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1140889
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register