Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:761919
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kas ir stress?    4
  Stresa cēloņi jeb stresori    5
  Stresa veidi un kvalifikācijas    5
  Stresa sindromu attīstības stadijas    6
  Jauniešu stresa cēloņu un seku raksturojums    6
  Stress un veselība    8
  Kas ir oksidējošais stress?    10
  Kas ir brīvie radikāļi?    10
  Kas ir antioksidanti?    10
  Stresa sekas    11
  Parūpējies par sevi    11
  Skaidrojošā vārdnīca    15
  Nobeigums    16
  Anotācija    17
  Annotation    18
  Izmantotā literatūra    19
  Pielikums    20
Extract

Darba mērķis ir stresa faktoru analīze, tā cēloņi, ietekme uz cilvēka organismu.
Stress ir mūsdienu problēma un ikdienišķa parādība skolēnu vidū, par kuru uztraucas un dažkārt pat neapzinās ļoti daudzi. Tāpēc šajā darbā apskatītās problēmas, to cēloņi un sekas, ir ļoti aktuālas. Stresa situācijās mēs nonākam ik dienas, tāpēc ir svarīgi mācēt reaģēt konkrētajā situācijā, jāmāk pamanīt stresa simptomus, novērst vai mazināt tos, veikt profilaktiskus pasākumus stresa situāciju mazināšanai, imūnsistēmas izveidei, radīt labvēlīgu gaisotni, saliedētību skolas kolektīvā.
Stress mūsu dzīvē ir pārpārēm, tomēr tā nozīmi bieži vienkāršojam – stress ir slikts, kaut arī ne vienmēr tā ir. Savukārt, cik ļoti negatīvi tas, reizēm, spēj iespaidot cilvēku veselību, piemēram, izprovicējot depresiju, arī nenovērtējam. Katram ir tiesības uz informāciju par stresu, kā cīnīties ar to. Arvien vairāk rakstu parādas žurnālos, kuri kaut nedaudz pastāsta par šo problēmu, kā rīkoties un kur meklēt palīdzību. Grāmatnīcu plauktos ir arī palielinājies to grāmatu klāsts, kas saistītas ar stresu. Tās māca mūs, kā arī ļauj izglītoties un neatklāt sabiedrībai vai kādam, ka mums ir stress, sabiedrībā valdošo stereotipu dēļ. Daudziem ir grūti par to runāt, tādēļ viņi mēģina atbrīvoties no stresa pašu spēkiem un ar rakstu palīdzību.
Lai atklātu kaut nedaudz sabiedrības viedokli par stresu, veicām anketēšanu un aptauju skolēnu vidū. Skolēnu vidū vislielākā stresa izraisīšanas vieta ir skola, telpa, kurā viņiem jāuzturas vairākas dienas nedēļā un neskaitāmas stundas. Kāpēc tā? To mēs mēģināsim noskaidrot darba gaitā.
Stress ir emocionāla reakcija uz nelabvēlīgiem, ekstremāliem apstākļiem, jeb stresoriem. Stress ir bioloģiska, psiholoģiska un sociāla parādība, līdz ar to stresu nav tik vienkārši izmērīt, ne arī definēt, un tam ir dažādi skaidrojumi.
Klasiskais stress ir organisma atbildes reakciju virkne uz spēcīgu kairinātāju iedarbību. Svešvārdu vārdnīcā ir teikts, ka stress – tā ir jūtu pārdzīvojumu forma, kas ietver samērā plašu cilvēka emocionālo stāvokļu loku, ko izsauc daudzi kairinātāji – stresori. Stresors ir arī cilvēka īpaša attieksme – kā viņš uztver notiekošo un cik lielu nozīmi tam piešķir.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1131565
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register