Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:876258
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Extract

Izanalizējot un izvērtējot visu iepriekšminēto, varam secināt sekojošo:
•Dažādu institūciju un speciālistu skatījumā atšķirīgi tiek interpretēts sociālā riska vai nelabvēlīgu ģimeņu definējums, tomēr galvenais un vienojošais vadmotīvs un kritērijs, gan bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem, gan sociālajiem darbiniekiem ir bērnu tiesību aizsardzības nodrošinājums, novērtējot bērnu aprūpes un audzināšanas apstākļus, saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām normām un speciālistu profesionālo kompetenci.
•Riska izvērtēšanas kritēriju neadekvāts novērtējums tālāk ierobežo pakalpojuma vai iejaukšanās efektivitāti un kvalitāti. Bīstama ir situācija, kad laikus netiek novērtētas situācijas riska ģimenēs, kas neatgriezeniski ietekmē bērna garīgo un fizisko veselību, pat apdraudot bērna dzīvību.
•Palielinās to ģimeņu skaits, kas nespēj vai nevēlās rūpēties par bērnu audzināšanu.
•Sociālā spriedze, bezdarbs, vecāku bezatbildība, vienaldzība, bieža alkohola lietošana un intereses trūkums par savām atvasēm, neveiksmes un savstarpējā nesaprašanās skolā – tie ir biežāki iemesli, kāpēc pusaudži rīkojas nepareizi, pārkāpjot atļautās uzvedības robežas, izdarot likumpārkāpumus.
•Jāatzīst, ka ne visas nelabvēlīgās ģimenes ir nonākušas speciālistu (sociālo darbinieku, policijas darbinieku, bērnu tiesību aizsardzības speciālistu, bāriņtiesu/pagasttiesu u.c. institūciju) redzeslokā. Pieejamie dati liecina, ka vairāk kā 20000 jeb aptuveni 4% bērnu Latvijā atrodas bērna attīstībai nelabvēlīgos apstākļos un viņiem ir nepieciešama speciālistu palīdzība, lai saglabātu ģimenisko vidi vai, ja tas izrādās neiespējami, dot iespēju nonākt ģimeniskā vidē (aizbildnībā, audžu ģimenē, adopcijā) citā ģimenē [15].

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1350763
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register