Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:853255
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.02.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    2
2.  Saturs    3
3.  Ievads    4
5.  Pētījuma apstākļi un metodika    6
6.  Kas ir reklāma?    7
6.1.  Reklāmas jēdziens    7
6.2.  Reklāmas saturs    7
6.3.  Atbildība par reklāmu    8
6.4.  Reklāmas teorija    8
6.4.1.  Komunikācijas process starp cilvēkiem    8
6.4.2.  Mārketinga komunikācijas process    8
6.5.  Reklāmas attīstība    9
6.2.1.  Agrīnais periods    9
6.5.2.  Attīstības periods    10
6.5.3.  Stratēģijas rašanās    10
6.5.4.  Pasta reklāmas sākums    10
6.5.5.  Pirmie ierobežojumi    10
6.5.6.  Tirgotāju ēra    10
6.5.7.  Pētījumu uzplaukums    10
6.5.8.  Radio ēras sākums    11
6.5.9.  Televīzijas ēras sākums    11
6.5.10.  Zelta ēra    11
6.5.11.  Imidža ēra    11
6.5.12.  Pozicionēšanas ēra    11
6.5.13.  Regresijas ēra    11
6.5.14.  Otrā radošā revolūcija    12
7.  Reklāmas tirgus Latvija (īss apskats)    13
8.  Situācija radio tirgū Latvijā    15
9.  Reklāma masu mēdijos Valmierā    16
9.1.  Masu mēdiji    16
9.1.1.  Liesma    16
9.1.1.1.  Ko reklamē avīzē?    16
9.1.2.  Valmieras TV    17
9.1.3.  Radio Imanta    17
9.1.4.  Radio SWH Valmieras studija    19
9.1.4.1.  Ko reklamē radio?    20
9.2.  Atdeve no ieguldījuma reklāmā radio    20
9.3.  Reklāmu saturs    21
10.  Secinājumi    22
11.  Literatūra    24
1.  Reklāmu analīze “Liesmā”    26
2.  Radio SWH Valmieras studijas lielākie reklāmdevēji    27
3.  Interviju analīze    28
Extract

Darbā apskatīts kā notiek reklamēšanās radio ēterā, ko piedāvā tirgus Valmierā, kā tas tiek izmantots. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kur ir apskatīts reklāmas kopumā un tās vēsture. Praktiskajā daļā ir mani pētījumi par reklāmas tirgu Latvijā, par radio tirgu Latvijā un Valmierā, kā arī par reklāmas tirgu Valmierā (ļoti konspektīvi). Tāpat ir apskatīts kāds piemērs, kurā ir aprēķināta radio reklāmas efektivitāte.

Darba mērķis ir noskaidrot, ko piedāvā radio tirgus Valmierā un kā to izmanto potenciālā auditorija.

Diemžēl nācās saskarties ar mēdiju neatsaucību. Ne Liesma, ne Valmieras TV ne Radio Imanta nevēlējās sniegt nekādu informāciju. Tāpēc nācās samierināties ar citiem ceļiem. Lai noskaidrotu drukātā mēdija situāciju, es izanalizēju visus laikraksta numurus divu mēnešu griezumā. Rezultāts ir redzams pielikumā Nr.1. Lai noskaidrotu radio situāciju, izmantoju visus Radio SWH rīcībā esošos datu apkopojumus un ziedoju laiku, lai paklausītos Imantu, tādējādi rodot varbūt ne gluži precīzu priekšstatu par radio tirgu Valmierā. Tāpat ar Valmieras TV.

Galvenais secinājusm, kāds radās šīs izpētes laikā, ir tas, ka šis tirgus joprojām ir tikai attīstības sākumā, tāpēc būs interesanti turpināt darbu piešī pētījuma detalizētākas versijas.

Jāsaka, ka par nožēlu Latvijā nav nekādas literatūras par reģionālo reklāmas tirgu attīstību. Tāpēc izmantotā literatūra vairāk attiecās uz darbā apskatītajām valsts mēroga lietām.

Pamatā tika izmantoti Baltic Media Facts apkopotie dati gan atsevišķos pētījumos, gan ekskluzīvajā izdevumā “Baltic Media Book’99”. Kā jau statistiskie datos, tajos nebija subjektīvu viedokļu, lai gan pieredze rāda, ka parasti divu dažādu kompāniju sagatavota statistika mēdz atšķirties viena no otras.

Apskatot publikācijas, tad izmantoju tikai to literatūru, kurā bija atsauces uz pētījumiem, visbiežāk uz BMF. Lai būtu pārliecināts par datu objektivitāti, centos atrast citu informācijas avotu.
Arī internetā atrastā literatūra bija visai objektīva, jo bija balstīta uz vēsturiskiem datiem.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1114882
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register