Komunikācija ikdienā notiek nepārtraukti. Mūsdienās cilvēki komunicē ne tikai klātienē, bet arī ar tehnoloģiju palīdzību. Klātesamība ļauj cilvēkam gan redzēt, gan dzirdēt savu sarunas biedru, līdz ar to ir iespēja uztver sacīto kvalitatīvāk, tūlītēji. Rakstot ziņu vai, piemēram, veicot video zvanu, komunikācija starp diviem vai vairāk cilvēkiem var būt traucēta, tikai daļēji uztverama un bieži vien pārprotama. Šī iemesla dēļ, komunicējot virtuālajā vidē, nepieciešams veidot tāda veida ziņas, kuru galvenais vēstījums ir tiešs, pārskatāms un ieinteresējošs. Šāda veida komunikācija ir neatņemama arī mediju ikdienas sastāvdaļa un vajadzība.
Pamatojoties uz temata aktualitāti, studiju darba mērķis ir izpētīt un salīdzināt radiostacijas Radio TEV un televīzijas kanāla Rīga TV24 vizuālo komunikāciju sociālajā tīklā Facebook.