Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Radiostacijas "Radio Tev" un televīzijas kanāla "Rīga TV24" vizuālās komunikācijas sociālajā tīklā "Facebook" salīdzinājums

     

    Research Papers38 Psychology, Journalism

6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:588423
 
Evaluation:
Published: 11.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  VIZUĀLĀ KOMUNIKĀCIJA, TĀS LIETOJUMS MEDIJOS    5
1.1.  Vizuālās komunikācijas elementi    5
1.2.  Mediji, to jēdziens un raksturojums    8
1.3.  Mediju vizuālās komunikācijas loma sociālajos tīklos    11
2.  MEDIJU RADIO TEV UN RĪGA TV24 DARBĪBAS raksturojums    14
2.1.  Radiostacijas Radio TEV raksturojums un darbības analīze sociālajos tīklos    14
2.2.  Televīzijas kanāla Rīga TV24 raksturojums un darbības analīze sociālajos tīklos    15
3.  MEDIJU RADIO TEV UN RĪGA TV24 VIZUĀLĀ KOMUNIKĀCIJA SOCIĀLAJĀ TĪKLĀ FACEBOOK    17
3.1.  Radio TEV un Rīga TV24 vizuālās komunikācijas elementi sociālajā tīklā Facebook    17
3.2.  Mediju lietotāju viedoklis par Radio TEV un Rīga TV24 vizuālo komunikāciju sociālajā tīklā Facebook    19
3.3.  Radio TEV un Rīga TV24 vizuālās komunikācijas sociālajā tīklā Facebook salīdzinājums un pilnveidošanas iespējas    25
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
  Pielikumi    30
Extract

SECINĀJUMI
1. Studiju darba izvirzītajā jautājumā par atšķirībām medija Radio TEV un Rīga TV24 vizuālajā komunikācijā pētījuma gaitā tika apstiprinātas būtiskas atšķirības vizuālās komunikācijas elementu izmantošanas biežumā un elementu īpašībās starp abiem medijiem;
2. Radiostacija Radio TEV savā vizuālajā komunikācija sociālajā tīklā Facebook visbiežāk veido vizuālos materiālus gaišos krāsu toņos un gandrīz katrā otrajā materiālā dominē pelēkā krāsa, kas rada noteiktu asociāciju ar mediju;
3. Radiostacija Radio TEV savā vizuālajā komunikācija sociālajā tīklā Facebook veido vizuālos materiālus, kuros visbiežāk teksta lielums ir vidēja izmēra, kas ļauj viegli uztver informāciju, tajā pašā laikā uztver arī pārējos dizaina elementus;
4. Televīzijas kanāls Rīga TV24 savā vizuālajā komunikācijā sociālajā tīklā Facebook visbiežāk veido vizuālos materiālus tumšos un spilgtos krāsas toņos, kas piesaista auditorijas uzmanību, tomēr tajā pašā laikā arī rada nelielu nomāktības izjūtu;
5. Televīzijas kanāls Rīga TV24 galvenokārt neizmanto tekstu kā vizuālu elementu savos vizuālajos materiālos, kas rada neinformētības izjūtu sākotnēji apskatot vizuālo materiālu;
6. Mediju un sociālo tīklu lietotāji uzskata, ka mediji vizuālo komunikāciju varētu uzlabot, ja vizuālajos materiālos tiktu izmantoti īsti teksta fragmenti, kā arī spilgti krāsu toņi;
7. Lielākoties mediji, veidojot vizuālu materiālu, izmanto tikai dažus vizuālās komunikācijas elementus viena vizuālā materiāla ietvaros.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1370435
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register