Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:322805
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kompānijas apraksts    5
2.  Piedāvātais produkts    7
2.1.  Dzīves cikls    8
2.2.  Diferencēšana    9
2.3.  Pozicionēšana    9
3.  Reklāmas mērķi    10
4.  Reklāmas radošā stratēģija    11
4.1.  Mērķa tirgus    11
4.2.  Reklāmas veids, mērķi un objekti    12
4.3.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    13
5.  Reklāmas sludinājums    14
6.  Krāsas un maketēšana    16
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    19
  Pielikums    20
Extract

Ievads

Katra uzņēmēja galvenais uzdevums ir plānveida biznesa attīstība. Tā pamatā ir preču un pakalpojumu noieta apjoma palielināšana. Ceļā uz panākumiem liela nozīme ir vizuālajam izskatam.
Laikā, kad ir tik ļoti daudz uzņēmumu, kas nodarbojas ar vienādu vai līdzīgu produktu ražošanu un pakalpojumu sniegšanu, katram uzņēmumam ir svarīgi būt pamanītam un patērētāju apziņā ieņemt lielāko vietu, lai nākamajā reizē, kad parādīsies vajadzība pēc kādas preces vai pakalpojuma, patērētājs atcerētos tieši jūsu uzņēmumu. Un šobrīd to vislabāk var nodrošināt tieši reklāma. Jo reklāmai mūsdienu sabiedrībā ir ļoti liela nozīme un nav pat svarīgi vai tā ir drukātā mēdijā, televīzijā, radio vai kā citādi izvietota.
Darba mērķis bija izstrādāt reklāmas radošo darba plānu SIA "Lāči”piedāvātajiem produktiem, kā rezultātā izveidot reklāmas sludinājumu un maketu reklāmai, kuru uzņēmums varētu izmantot, lai palielinātu klientu skaitu, palielināt pārdošanas apjomus kā paziņot par savu uzņēmumu potenciālajiem klientiem.
Lai sasniegtu kursa darbā izvirzīto mērķi, tiks veikti sekojoši uzdevumi:
SIA “Lāči” produktu raksturlielumu un labumu aprakstīšana;
uzņēmuma mārketinga, mārketinga komunikāciju un no tiem izrietošo reklāmas mērķu noteikšana;
SIA „Lāči” mērķtirgus noteikšana;
patērētāju rīcības modeļa izstrāde;
reklāmas mērķu, funkciju, objektu un veidu noteikšana;
teksta stratēģijas un taktikas izveide;
reklāmas sludinājuma izveidošana.
Plānojamais periods ir paredzēts ievietot reklāmu laikrakstos „Diena”, „Latvijas avīze”, kā arī žurnālā „Māja”.





1. Kompānijas apraksts

"Lāču" maizes ceptuve dibināta 1993.gadā. Šo gadu laikā tā no mazas privātas ceptuves ar dažiem darbiniekiem izaugusi par vidēju uzņēmumu, kurā strādā 200 darbinieki. "Lāču" pamatnodarbošanās ir maizes cepšana. Uzņēmumam ir konditorejas ražotne. "Lāči" nodarbojas arī ar tirdzniecību un lopkopību. Pavisam 70% no uzņēmuma apgrozījuma veido tieši maizes produkcija. Maize tiek piegādāta gan Rīgas veikaliem, gan visiem Latvijas rajonu lielākajiem veikaliem, kā arī tiek eksportēta uz ārzemēm.
Dienā "Lāču" maizes ceptuve izcep vidēji sešas tonnas maizes. Maizes cepšanas uzņēmuma neto apgrozījums 2005. gadā sasniedza 1 911 131 latu, kas ir par 36,4% vairāk, salīdzinot ar "Lāču" neto apgrozījumu 2004.gadā, kad tas bija 1 400 751 miljoni latu[6].

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register