Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:347986
 
Evaluation:
Published: 26.01.2006.
Language: Latvian
Level: Academic
Literature: 36 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
.TEORĒTISKĀ DAĻA   
1.1.  Radošā darbība – skolēnu radošo spēju veicinātāja   
1.1.1  .Radošā domāšana   
1.1.2.  daudzpusīgais intelekts   
1.1.3.  Radošās spējas   
1.2.  Vecumposma īpatnības sākumskolā   
1.3.  Domraksti sākumskolā   
1.3.1.  Domrakstu iedalījums   
1.3.2.  Radošā darba formas   
2.  PRAKTISKĀ DAĻA   
2.1.  Domrakstu paraugi 2.klasē   
2.1.1.  Mārīte (verbāli / lingvistiskais)   
2.1.2.  Dzīve zem ūdens (vizuāli / telpiskais)   
2.1.3.  Pasaciņa mūzikas pasaulē (mūzikas / ritma)   
2.1.4.  Pipariņš ... (loģiski / matemātiskais)   
2.1.5.  Lāčplēsis (ķermeņa / kinestētiskais)   
2.1.6.  Zaķēns (personības iekšējais)   
2.1.7.  Draudzības spēks (starppersonu)   
2.2.  Domraksti 3.klasē   
  SECINĀJUMI   
  LITERATŪRAS SARAKSTS   
Extract

Valsts pamatizglītības standartā ir noteikts, ka “pamatizglītības galvenie uzdevumi ir nodrošināt katram skolēnam iespēju
mācīties izprast, pārbaudīt un novērtēt savas spējas dažādās jomās un attīstīt tās saviem dotumiem un interesēm atbilstošā jomā;
gūt radošās darbības pieredzi;
izkopt saskarsmes un sadarbības spējas;
izkopt spējas novērtēt un izjust skaisto”(32 ;7).
Pamatizglītības saturu caurauž 7 aspekti, no kuriem mani īpaši interesē pašizpausmes un radošais aspekts, kura ietvaros “skolēns gūst radošās darbības un daudzveidīgas pašizpausmes pieredzi. Radošās spējas attīstās, meklējot un atrodot risinājumus praktiskām problēmām, atklājot kopsakarības, pētot pasauli, sevi un citus cilvēkus. Tās ir cieši saistītas ar atjautību, iztēli, fantāziju. Emocionālā pašizpausme, ideju ģenerēšana, mākslinieciskā jaunrade, fiziskā pašizpausme dejā un sportā – tie ir nozīmīgākie skolēna radošās un pašizpausmes pieredzes ieguves veidi izglītošanās procesā”(32 ;10).
Viens no valodas galvenajiem uzdevumiem ir “veidot valodas kompetenci, tas ir, saprast runātā, rakstītā teksta domu; radoši izteikt savas domas rakstos un runā” (32;17).
Tā kā savā darbā es esmu saskārusies ar problēmu, ka skolēni neprot izteikt savas domas un pārdzīvojumus, kā arī iztēloties un fantazēt, tad iepazīstot un analizējot zinātnisko literatūru, mēģināšu noskaidrot radošo spēju attīstīšanas iespējas sākumskolā. Sasaistot to ar domrakstu mācīšanu.
Pati izstrādāju dzimtās valodas programmu, kur esmu paredzējusi arī stundas domrakstu mācīšanai. Ar domrakstu paraugiem sīkāk var iepazīties praktiskajā daļā.
Domrakstu mācīšanas procesā lielu vērību veltu tieši radošo spēju attīstīšanai, kuras balstu uz daudzpusīgā intelekta teorijas bāzes. Tādejādi cenšos panākt, lai domrakstu mācīšana un rakstīšana būtu sekmīga un skolēni ar interesi un aizrautību veiktu radošos darbus. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1200750
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register