Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:198736
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 49 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Abstract    4
  Ievads    5
  Radošas personības raksturojums    6
  13 – 15 gadus vecu pusaudžu vecumposma īpatnības    11
  Konflikta risināšanas veidi un stratēģijas    14
  Metode    17
  Rezultāti    18
  Iztirzājums    19
  Nobeigums    21
  Izmantotās literatūras saraksts    23
  Pielikums    25
Extract

Šajā kursa darbā tiek runāts par diviem jēdzieniem, radošumu un konfliktu risināšanas stratēģijām. Darba pamtā tiek izvirzīts jautājums: “Vai pastāv statistiski nozīmīga saistība starp radošumu un produktīvām konfliktu risināšanas stratēģijām?”. Par mērķa vecumposmu tika izvēlēti 13 – 15 gadus veci pusaudži, 15 zēni un 15 meitenes. Darba sākumā notika plaša literatūras analīze radot kursa darba pamatojuma teorētisko koncepciju. Aplūkojot literatūru ir redzams, ka par radošu personību runā liels daudzums teoriju, sākot ar Z. Freida ideju, ka radošums pašā pamatā ir aizsardzības mehānisms, kas ļauj sublimēt agresīvās cilvēka tendences un K. G. Junga uzskatiem par radošu personību, kā cilvēku ko raksturo aktīvā iztēle, līdz Dž. Gilforda daudz strukturētākajiem mēģinājumiem raksturot atšķirības starp konverģento un diverģento domāšanas stilu, A. H. Maslova primārās, sekundārās kreativitātes jēdzieniem, J. L. Moreno spontanitātes ietekmei uz radošumu un, protams, P. Torensa radošas personības definējumiem. Lai sniegtu 13 – 15 gadus vecu pusaudžu vecumposma raksturojumu, tika izmantotas galvenokārt E. H. Ēriksona, J. Marsijas, A. Banduras un Ž. Piažē koncepcijas, kas saista pusaudžu vecumposmu ar tādām psiholoģiskām pārmaiņām, kā jaunas identitātes rašanos, dažādām izmaiņām uzvedībā un kognitīvajām pārmaiņām. Konflikts ir ļoti plašs termins, kas tiek attiecināts uz katru situāciju, kurā saduras pretēji notikumi, pretrunīgi motīvi, mērķi, darbības un impulsi. Izturēšnaos konfliktsituācijā nosaka gan situācijas īpatnības, gan iepriekšgūtā pieredze, gan personības īpašības. Produktīva uzvedības stila izvēle konfliktā ir saistīta ar uzticēšanos, atklātību, augstu sadrabību, empātiju un radošumu. Pētījumā atklājās, ka pastāv statistiski nozīmīga sakarība starp radošumu un sadarbības konfliktu risināšanas stratēģiju. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1120461
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register