Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329547
 
Evaluation:
Published: 05.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Problēma un problēmas analīze    3
2.  Alternatīvu noteikšana un novērtēšana    4
3.  Divu alternatīvu izvēle un SWOT analīze    5
3.1.  Divu alternatīvu izvēle    5
3.2.  Divu izvēlēto projektu SWOT analīze    5
4.  Projekta komanda un tās funkcijas    7
4.1.  Organizācijas struktūra    8
5.  Projekta risku novērtējums    10
6.  Darba struktūrplāns    13
7.  Laika plānu sastādīšana    13
8.  Izmaksu aprēķins    13
9.  Labākas alternatīvas izvēle un izvēles pamatojums    15
Extract

1.Problēma un problēmas analīze
Mūsu problēmas būtība ir tas, ka šobrīd bankā „X” ievērojams arvien lielāks procentu skaits klientu apkalpojošā personāla trūkums. Šāda situācija rodas, tāpēc , ka puse no jaunpieņemtiem darbiniekiem tika atlaisti no darba pat neizturot pārbaudes laiku bankā. Mēs uzskatam, ka šobrīd Latvijas komercbankās ta ir diezgan aktuālā problēma, kura ir steidzīgi jārisina. Tas notiek tāpēc, ka jaunie darbinieki pirms sava patstāvīgā darba uzsākšanas netiek pietiekami kvalitātīti apmācīti. Gandrīz katra banka piedāvā saviem jauniem darbiniekiem apmācības Mācību centrā, kur tie pavada gandrīz mēnesi, mācoties klientu apkalpošanas kultūrai, iepazinās ar bankas produktiem un pakalpojumiem , un ar bankas sistēmu kopumā.
Vienlaicīgi ar mācībām Mācību centrā jauniem darbiniekiem ir iespēja pavadīt dažas nedēļas sava jaunajā darba vieta-Klientu apkalpošanas centrā. Tur darbinieks novēro, kā strādā kontu operatori, tam ir iespēja iepazīties ar klientiem, kā arī pastrādāt citā darbinieka uzraudzībā. Atgriežoties pie mūsu izvirzītas problēmas ir jāatzīmē, ka ne vienmēr ir tā, ka tas darbinieks, kurš apmāca jaunpieņemto klientu apkalpošanas speciālistu, dara to kvalitatīvi. Šajā fakta ir tas āķis, ka jauns darbinieks paliek slikti apmācīts, un no tā izriet jau analoģiskas problēmas: kļūdas, un sliktā gadījumā atlaišana no darba.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register