Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:198432
 
Evaluation:
Published: 01.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
I.  Teorētiskā daļa    4
1.  Acis –viens no svarīgākajiem maņu orgāniem    4
1.1.  Kad jāsāk domāt par acu ārsta apmeklējumu?    4
2.  Acu veselības problēmas    5
2.1.  Miopija jeb tuvredzība, kā tā izpaužas?    5
2.2.  Tālredzība jeb hipermetropija    6
2.3.  Astigmātisms, kā tas izpaužas?    6
4.  Redzes koriģēšana    8
4.1.  Ieteikumi strādājot ar datoru    8
4.2.  Vitamīni    9
4.3.  Vingrojumi acu veselības uzlabošanai    9
5.  Redzes traucējumi, acu slimības    10
II.  Pētnieciskā daļa    13
1.  Pētnieciskajā daļā izmantotās metodes    13
2.  Pētījums „ 5. klašu redzes problēmu salīdzinājums”    14
3.  Pētījums „Skolēnu zināšanas par redzi, tās problēmām un koriģēšanu”    15
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Anotācija    18
  Annotation    19
  Izmantotās literatūras avotu saraksts    20
  Pielikumi    21
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Rakstot zinātniski pētniecisko darbu “Redzes problēmas X vidusskolā” autore ir izpētījusi redzes problēmas cēloņus , kā arī citus svarīgus faktus saistībā ar redzi un tās problēmām kā rezultātā ir nonākusi pie šādiem secinājumiem :
1. skolēnu zināšanas par redzi, tās problēmām, koriģēšanu ir primitīvas.
2. Redzes problēmas ir un būs aktuālas mūsdienās, tāpēc tai jāpievērš daudz vairāk uzmanības.
3. Tikai 2% no 70% aptaujāto respondentu vecumā no 11-15 gadiem zināja cik ilgu laiku var pavadīt pie datora. Tas nozīmē to, ka ir nepieciešams bērnus vairāk izglītot par redzes problēmām.
4. Vecākiem un skolotājiem ir vairāk jāpievērš uzmanība, ko bērns dara, jākontrolē cik ilgu laiku pavada pie datora.
5. Skolēnam ir jāinformē skolotāji, vecāki, ja viņš neredz, nevis jāslēpj savas problēmas.
6. Salīdzinot 2003./2004. m.g. 5.klases un 2009./2010. m.g. 5.klases redzes problēmas, būtisku izmaiņu nav, taču ar šiem datiem nepietiek mazā skolēnu skaita dēļ, lai izsecinātu kā redze ir mainījusies.
Autore pēc iepazīšanās ar attiecīgo literatūru avotiem un intervijā iegūtās informācijas apstrādi izstrādā šādus priekšlikumus:
1. lai nerastos redzes traucējumi skolēniem jānodarbojas ar vingrojumiem, kas atpūtina acis.
2. Informēt bērnu vecākus par esošajām problēmām, lai tie nodarbinātu savus bērnus dažādās fiziskās aktivitātēs un kontrolētu sēdēšanu pie televizora vai datora ekrāna.
3. Skolās vairāk kontrolēt smēķēšanu starpbrīžos skolas teritorijā, jo tas ir viens no faktoriem, kas bojā redzi.
4. Skolā vairāk piedāvāt veselīgu pārtiku, īpaši dārzeņus, jo tie uzlabo redzi.

Hipotēze –redzes problēmas un no tām izrietošās sekas ar katru gadu palielinās– ir pierādīta.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register