Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Reklāma kā galvenā integrētā mārketinga komunikācijas sastāvdaļa Nacionālo bruņoto spēku Rekrutēšanas un atlases centra uzdevumu izpildē

     

    Research Papers34 Marketing, Advertising

5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:516871
 
Evaluation:
Published: 04.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Integrētā mārketinga komunikācijas būtība    4
1.1.  Reklāmas būtība un tā kā IMK elements    6
1.2.  Sabiedrisko attiecību būtība un tās kā IMK elements    11
2.  NBS RAC darbības raksturojums    14
2.1.  RAC 2008.gada komunikācija ar mērķauditoriju    16
3.  RAC IMK elementu reklāmas un sabiedrisko attiecību analīze    19
3.1.  RAC 2008.gada reklāmas un sabiedrisko attiecību komunikācijas kanāli    19
3.2.  Karavīru kandidātu informācijas par NBS iegūšanas kanāli 2008.gadā    20
3.3.  RAC 2008.gada finansu līdzekļu izlietošanas analīze    21
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    24
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    25
  Pielikumi    26
  RAC aptaujas anketa.    27
  Rekrutēšanas un atlases centra uzdevumu izpilde 2008.gadā    29
  Informācija par personām, kuras RAC pieteikušās profesionālajam dienestam NBS    31
  RAC izmantotie komunikācijas kanāli 2008.gadā virzot AM produktu    32
  RAC preses virsnieka virsleitnanta Imanta Armaloviča intervija    35
Extract

Ievads
Saskarsme starp pircēju un pārdevēju ar reklāmas starpniecību aizvien pieaug, palielinās arī tās ietekme uz patērētāju. Taču pieaug arī reklāmas kritiķu skaits.
Mūsdienās cilvēki dzīvo lielā reklāmas iespaidā un vismaz reizi mūžā ir iegādājušies preci, kuru tie redzējuši vai dzirdējuši reklāmās. Reklāma mūs pavada it visur – braucot sabiedriskajā transportā, ejot pa ielu, pat mūsu mājās. Tā redzama avīzēs un žurnālos, radio un televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģērba gabaliem un reklāmu stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus (sākot ar higiēnas precēm un beidzot ar bankām), bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu. Reklamē, informē, ietekmē un arī piespiež.
Tomēr bez reklāmas mūsdienās nevar iztikt. Kā gan cilvēki uzzinās kaut ko par produktu, ja tai nebūs reklāmas? Tas ir process, kas nedrīkst apstāties. Reklāma, kādu to šodien pazīstam, reklāma tās patiesajā izpratnē mūsu dzīvē ienākusi samērā nesen. Veidojot priekšstādni par lietām, tā neatgriezeniski veidoja mūsu attieksmi pret tām un arī pret pašu reklāmu. Reklāma savā pusotra gadsimta attīstības vēsturē pamatīgi iepazinusi pati sevi un radījusi nesaraujamu saikni ar sabiedrību - mēs nevaram iedomāties kaut vienu lietu, kas spētu pastāvēt bez reklāmas, bez sabiedrības apziņā dibināta priekšstata par to, kas ir šī lieta.
Šodienas ekonomikā tā ir īpaši aktuāla – reklāma ieņem arvien nozīmīgāku lomu uzņēmuma attīstības procesos. Neviens konkurēt gribošs uzņēmums nav iedomājams bez labi pārdomātu un efektīvu reklāmas kampaņu organizēšanas, kas ir viens no iedarbīgākajiem palīglīdzekļiem uzņēmuma tēla veidošanā un produkcijas noieta veicināšanā. Par to liecina arī tas, ka pasaules attīstītajās valstīs jau ir izveidots, un nu jau pēdējā laikā arī Latvijā attīstās reklāmas organizēšana kā atsevišķa biznesa joma ar diezgan augstu ienesīguma procentu. Tas izskaidrojams ar to, ka reklāma attīstās tik straujos tempos, ka uzņēmumam ir arvien grūtāk pārsteigt patērētāju ar kaut ko jaunu. Lielos uzņēmumos ir speciālas reklāmas nodaļas, bet, ja tādu nav, palīdzība tiek meklēta reklāmas aģentūrās, kas, saskaņā ar uzņēmuma vēlmēm organizē nepieciešamās reklāmas kampaņas.
Reklāma Nacionālo bruņoto spēku (turpmāks tekstā – NBS) karavīru rekrutēšana kļuva aktuāla pēc Obligātā militārā dienesta (turpmāk tekstā – OMD) atcelšanas. Šodien NBS jākonkurē darba tirgū ar citām valsts, pašvaldību struktūrām un privātuzņēmējiem. Tā kā reklāma ir kopumā dārgs pasākums var mēģināt iztikt bez tās, bet sasniegt ievērojamus rezultātus tā tomēr nevar. RAC reklāmai jāprot uzrunāt savas Valsts pilsoni un palīdzēt izdarīt izvēli – kļūt par savas Valsts karavīru.

Autors studiju darba izstrādei izvirzīja hipotēzi – reklāma kā galvenais IMK elements RAC uzdevumu izpildē.
Studiju darba mērķis ir izpētīt NBS RAC reklāmu 2008.gadā, kā integrētās mārketinga komunikācijas (turpmāk IMK) RAC integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļu.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tiek noteikti darba uzdevumi:
1. Teorētiskās literatūras studijas;
2. Praktiski izpētīt NBS RAC IMK sastāvdaļu reklāma.
3. Analizēt NBS RAC reklāma svarīgumu attiecībā pret sabiedriskajām attiecībām.
4. Izstrādāt priekšlikumus NBS RAC reklāmas uzlabošanai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1123943
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register