Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:465978
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga attīstība    4
1.1.  Mārketinga attīstības dinamika pasaulē    4
1.2.  Mārketinga attīstības dinamika Latvijā    12
2.  Mārketinga un sabiedrības mijattiecības    14
3.  Sabiedrības vērtējuma izpēte par mārketinga galvenajiem elementiem    17
3.1.  Mārketinga galvenie elementi    17
3.2.  Sabiedrības attieksmes izpēte par mārketinga galvenajiem elementiem    22
  Secinājumi    28
  Izmantotā literatūra    30
Extract

Šī kursa darba tēma ir Mārketinga attīstības dinamika un sabiedrības attieksme pret tā galvenajiem elementiem. Kursa darbu par mārketingu autors izvēlējās rakstīt tāpēc, ka šobrīd straujā tehnoloģiju attīstība, tirgus globalizācija un aizvien pieaugošā konkurence pieprasa arvien ātrāku un pareizāku reakciju uz notiekošo. Uzņēmuma veiksmīga darbība ir tiešā mērā atkarīga no precīzas un savlaicīgas informācijas . Tas ļauj pieņemt pamatotus lēmumus. Tāpēc mārketinga un reklāmas tēma ir ļoti aktuāla.
Otrs iemesls ir autora pašreizējā izglītība, kas ir tieši saistīta ar mārketinga apguvi. Šī kursadarba rakstīšana padziļina autora zināšanas mārketinga rašanās vēsturē un attīstībā.
Šajā darbā autors ir izpētījis mārketinga un tā galveno elementu rašanās vēsturi un attīstību pasaulē un atsevišķi Latvijā, kas aprakstīts pirmajā nodaļā, izmantojot literatūru gan latviešu, gan angļu valodā un interneta resursus. Izpētīti arī statistikas dati un publikācijas.
Otrajā nodaļā autors ir veicis izpēti par mārketinga un sabiedrības mijattiecībām, tā pozitīvo un arī negatīvo ietekmi uz sabiedrību, patērētājiem un konkurentiem.
Trešās nodaļas mērķis ir noskaidrot, kāda ir sabiedrības attieksme pret mārketinga galvenajiem elementiem, tai skaitā reklāmu, kas ir kļuvusi par daļu no katra cilvēka ikdienas, profesijas vai mācību priekšmeta, pirms tam veicot mārketinga elementu aprakstu un vēsturi. Sabiedrības attieksmes noskaidrošanai tiks izmantota anketēšanas metode, rezultātus pēc tam apkopojot un izdarot secinājumus, priekšlikumus.
Turpmāk autors vēlētos izpētīt kādu no mārketinga elementiem, piemēram, reklāmu, kas ir kļuvusi pēdējos gados ne tikai par mārketinga instrumentu, bet arī daļu no mūsdienu kultūras (notiek dažādi reklāmu festivāli, veidoti atsevišķi raidījumi utt.), rakstot par to nākošo kursadarbu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1111282
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register